دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی آرژانتین از طرف یک شرکت، آن را نامعتبر و فاقد اعتبار دانست و مدعی شد چنین نهادهایی با اقدام‌های رسانه‌ای به دنبال شهرت و اعتبار برای خود هستند.

تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش ایرنا، در چند روز گذشته بعضی از رسانه‌ها عنوان کرده بودند که یک شرکت برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و کلمبیا با فدراسیون فوتبال ایران مکاتبه کرده است.

این شرکت پیشنهاد برگزاری دو دیدار دوستانه به ترتیب مقابل آرژانتین در نیویورک و کلمبیا در واشنگتن درآبان ماه را داده بود و مدعی شده علاوه بر تقبل تمام هزینه‌های تیم ملی، 600 هزار دلار هم به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت می‌‌کند.

فدراسیون فوتبال در واکنش به طرح این موضوع امروز (دوشنبه 19 شهريور) در بیانیه ای، اعلام کرد: اخیرا دو ایمیل از یک شرکت نامعتبر که مسابقات بسیار محدودی را برگزار کرده است دریافت و وظیفه فدراسیون است که اعتبار و اصالت آنها را بررسی و در نهایت اقدام به پاسخگویی کند. زیرا امور بین‌الملل فدراسیون به دلیل عدم تایید اصالت و اعتبار این درخواست نمی‌بایست واکنش رسانه‌ای به آن نشان می‌داد.

بر همین اساس فدراسیون فوتبال پیشنهاد دریافت شده را فاقد اعتبار برای تیم ملی فوتبال ایران می‌داند و در نتیجه موضوع این پیشنهاد از سوی فدراسیون منتفی است.

کد خبر 415985

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha