همشهری آنلاین: رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با اشاره به برگزاری مسابقات تیرو‌کمان ارتش‌‌های جهان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: این مسابقات آبان‌ماه سال جاری برگزار می شود و تاکنون ۱۲ کشور برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

فولادی

به گزارش روابط عمومی ارتش، آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی کلاس‌های اوقات فراغت فرزندان کارکنان آجا صبح امروز در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و حجت الاسلام نصیر‌الاسلامی مسئول فرهنگی و روابط عمومی ستاد آجا حضور داشتند.

امیر سرتیپ دوم فولادی با بیان اینکه اهداف مختلفی را در طرح اوقات فراغت فرزندان کارکنان آجا در تابستان دنبال می‌کنند، گفت: پر کردن اوقات فراغت فرزندان کارکنان آجا یکی از اهداف و برنامه‌های ما است اما یکی از مهم‌ترین اهداف‌مان کشف استعداد‌ها، شناسایی و پرورش آن‌ها است تا در رشته‌های مختلف به فعالیت بپردازند و به تیم های ارتشی و غیر ارتشی معرفی شوند.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: طرح پایش سلامت ساکنان منازل سازمانی را از مدت‌ها قبل به اجرا در آوردیم که علاوه بر پایش وضعیت فیزیکی فرزندان، استعدادها را نیز شناسایی می‌کنیم.

وی با اشاره به میزبانی مسابقات تیرو‌کمان ارتش‌‌های جهان توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این مسابقات آبان‌ماه سال جاری برگزار می شود و تاکنون 12 کشور برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند. ما به دنبال میزبانی شایسته و جایگاهی درخور نام ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعید نصیر الاسلامی معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد آجا در این مراسم گفت: دشمن امروز در مقوله فرهنگی تلاش‌های شبانه روزی انجام می دهد بنابراین ما باید فعالیت‌های دشمن را رصد کرده و با اقدامی صحیح تلاش دشمن را نقش بر آب کنیم.

وی با بیان اینکه برای مقابله در خصوص شبیخون فرهنگی دشمن، مدیریت و شناخت مسئله ابزار کار است، افزود: امروز دیگر مرز درگیری و نبرد ما با دشمنان در مرزها نیست بکه مرز درگیری با شدمن همین گوشی‌های موبایل هستند که دشمن در تلاش است به وسیله همین ابزارها بر فکر و سبک زندگی افراد تاثیر بگذارند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش تصریح کرد: ما از نخستین روز تعطیلی مدارس برنامه های فرهنگی، قرآنی و ورزشی برگزار کردیم و مجتمع‌های فرهنگی ما مشغول فعالیت‌های فرهنگی در همه سطوح هستند.

حجت‌‌الاسلام نصیرالاسلامی تاکید کرد: برنامه‌ها و اردوهای متنوعی داریم تا بتوانیم هجمه فرهنگی دشمن را خنثی کنیم.

همچنین در این مراسم، جوایز نفرات برتر رشته‌های ورزشی و رده‌های سنی مختلف تقدیر و جوایزی به رسم یادبود، اهدا شد.

در پایان به قید قرعه جوایز مختلفی از جمله دو دستگاه دوچرخه به حاضران در مراسم اهدا شد.

کد خبر 415998

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha