همشهری آنلاین: معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز ممنوعیت فعالیت عمرانی در معابر شهر تهران از امروز تا ۱۵ مهر ماه خبر داد.

فعالیت عمرانی شهری

سرهنگ مسعود جبارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نزدیکی به آغاز نیمه دوم سال و افزایش حجم ترافیک در روزهای پایانی شهریور ماه و روزهای آغازین مهر ماه اظهارکرد: به منظور روان‌سازی و مدیریت ترافیک در این ایام تمهیدات مختلفی از سوی پلیس راهور و مسئولان شهری اتخاذ شده است که بر این اساس با هماهنگی شهرداری تهران فعالیت‌های عمرانی در معابر شهر تهران از امروز متوقف شده و این ممنوعیت تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

جبارزاده هدف از اجرای این محدودیت را روان بودن جریان ترافیک در معابر اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به ممنوعیت اعمال شده برای تردد وانت‌بارها و کامیونت‌ها در ساعات آغازین صبح در دو هفته ابتدایی مهر ماه گفت: همانطور که پیش از این اطلاع رسانی شده بود از ابتدای مهر ماه تا ۱۱ مهر ماه تردد وانت‌بارها و کامیونت‌های ویژه حمل بار از ساعت ۶ صبح تا ۹ صبح در معابر شهر تهران ممنوع بوده و در صورت مشاهده ماموران با آن برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه این ممنوعیت مربوط به روزهای پنجشنبه و جمعه نیست، اظهارکرد: درخواست ما از شهروندان این است که در این ایام با افزایش حجم ترافیک مواجه هستیم، زمان سفر خود را مدیریت کرده و تا حد امکان از وسایل ناوگان حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس استفاده کنند.

کد خبر 416132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha