همشهری آنلاین: سرشناس‌ترین تماشاگر بازی فینال رقابت‌های تنیس اوپن آمریکا بی‌تردید کسی نبود جز پرافتخارترین بازیگر زن تاریخ سینما که بارها با واکنش‌های تماشایی توجه دوربین‌های تلویزیونی و عکاسان را به خود جلب کرد.

مریل استریپ در فینال یو اس اوپن

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ايران‌آرت، مريل استريپ كه 18 نامزدي و سه جايزه اسكار و 24 نامزدي و هشت جايزه گلدن گلوب در كارنامه دارد، در 69 سالگي هم سرزنده و بانشاط به نظر مي‌رسد. او بامداد روز دوشنبه به وقت ايران به استاديوم آرتور اش در منطقه فلاشينگ ميدوز نيويورك رفت تا از نزديك بازي نهايي آخرين گرنداسلم سال 2018 دنياي تنيس را بين نواك جوكوويچ صربستاني و خوان مارتين دل‌پوتروي آرژانتيني تماشا كند.

خانم بازيگر كه ظاهرا طرفدار دل‌پوترو است، در چند صحنه حسابي هيجان‌زده شد و مثل يك هوادار واقعي تنيس واكنش‌هاي تماشايي از خودش نشان داد. در يك صحنه بامزه هم وقتي متوجه شد گزارشگران بازي دارند درباره او حرف مي‌زنند، چنان به وجد آمد كه يك قاب تماشايي خلق كرد. همزمان با اين بازي كه با قهرماني تنيسور صربستاني پايان يافت، خيلي از حاضران در ورزشگاه تصاوير استريپ را در فضاي مجازي به اشتراك گذاشتند.

او در آينده نزديك بار ديگر در فصل دوم سريال «دروغ‌هاي كوچك بزرگ» به شبكه HBO بازمي‌گردد و تماشاگران مي‌توانند دوباره از هنرنمايي‌اش لذت ببرند اما به نظر مي‌رسد آنچه بامداد دوشنبه در فلاشينگ ميدوز گذشت، شايسته يك نامزدي اسكار يا گلدن گلوب براي فوق‌ستاره 69 دنياي سينما و بازيگري باشد.

کد خبر 416201

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha