همشهری آنلاین: تیم ملی ایران به مقام نخست اولین دوره مسابقات اوپن بین‌المللی وودبال تبریز ۲۰۱۸ رسید و حسین یاسمی هم به مقام نخست انفرادی دست یافت.

Woodball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، نخستین دور از مسابقات اوپن بین‌المللی وودبال تبریز ۲۰۱۸ با حضور نزديك به ۴۰ شرکت‌کننده داخلی و خارجی برگزار شد.

پس از انجام مراسم افتتاحیه و رژه تیم‌ها راند اول این مسابقات در گروه‌های ۴نفره و با حضور و نظارت مستقیم داوران و کمیته فنی انجام ‌پذیرفت كه در پایان روز اول برتری بازیکنان تیم‌ ملی ايران نسبت به سایر رقبا قابل توجه بود‌.

پس از پایان راند دوم در بخش انفرادی رتبه‌های اول تا سوم به بازیکنان ایرانی تعلق گرفت‌.

حسین یاسمی با ثبت امتیاز ۱۳۸ نفر اول بخش انفرادی؛ علی ملک‌لی با ثبت امتیاز ۱۳۹ نفر دوم بخش انفرادی و مرتضی دامغانی با ثبت امتیاز ۱۴۶ نفر سوم بخش انفرادی مسابقات شدند.

در بخش تیمی نيز تیم‌ ملی ایران با ترکیب محمدرضا فغانی، علی ملک‌لی و حسین یاسمی با ثبت امتیاز ۲۷۷ در دو راند به مقام نخست دست یافت، تیم ملی عمان با ترکیب حمد خلفان سلیم، احمد حسن یوسف، محمد سیف عبدالله و محمد سعید محمد با ثبت امتیاز ۳۱۴ به مقام دوم رسيد و تیم منتخب تبریز با ترکیب مرتضی تقی‌پور، سعید برزگر، حسین‌ مغانی و عطا تقی‌پور با ثبت امتیاز ۳۵۱ مقام سوم مسابقات را از آن خود کرد.

بدین ترتیب پرونده نخستین دوره مسابقات اوپن بین‌المللی وودبال تبریز ۲۰۱۸ با برگزاری دو راند استروک پلی تیمی و انفرادی بسته شد.

ثبت امتیاز گیت این وان نیز به حسین یاسمی تعلق گرفت.

 

کد خبر 416210

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha