همشهری آنلاین: روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR) شامگاه پنجشنبه اعلام کرد: در عملیات ویژه نیروهای امنیتی (IBO) با تروریست‌ها در وزیرستان شمالی، چهار تروریست و سه نیروی ارتش این کشور کشته شدند.

درگیری ارتش پاکستان با تروریست ها هفت کشته بر جا گذاشت

به گزارش بامداد جمعه ایرنا، در خبر روابط عمومی ارتش پاکستان آمده است: در این عملیات تروریست‌هایی که در حمله به نیروهای امنیتی پاکستان که در ماه دسامبر و دوازدهم سپتامبر سال 2017 میلادی دست داشتند و «آفتاب پاراکای» از تروریست های مشهور کشته شدند.

ارتش پاکستان اعلام کرد: تروریست ها در این عملیات به تجهیزات فراوان نظامی، مسلح بودند و برابر نیروهای ارتش پاکستان مقاومت زیادی کردند.

منطقه قبایلی وزیرستان شمالی در نزدیکی مرز افغانستان قرار دارد، این منطقه و وزیرستان جنوبی دو فرمانداری هستند که منطقه وزیرستان را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایرنا و بر اساس برخی اخبار رسانه های پر تیراژ پاکستان، تلاش حامیان داعش در مناطق مختلف پاکستان و نزدیک مرزهای افغانستان افزایش یافته و ادغام این گروه تروریستی با «لشکر جهنگوی» و «تحریک طالبان پاکستان» سبب نگرانی کارشناسان امنیتی شده است.

کارشناسان پیش تر اعلام کرده بودند که اگرچه مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه با کاهش رو به روست، این تروریست ها از طریق فضای مجازی برای عضوگیری در پاکستان تلاش می‌کند.

کد خبر 416359

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha