همشهری آنلاین: رئیس فدارسیون ژیمناستیک با بیان اینکه این فدارسیون ۲۵ میلیارد تومان بدهی دارد گفت:‌سال ۹۳ ماهیانه ۱۳۰ میلیون تومان فدراسیون ژیمناستیک حقوق پرداخت می‌کرده و ۸۰ نفر در لیست حقوق‌بگیران بودند ولی ما الان با هشت نفر فدراسیون را اداره می‌کنیم.

زهرا اینچه درگاهی رئیس فدارسیون ژیمناستیک

به گزارش ایسنا، زهرا اینچه درگاهی در مجمع عمومی هیئت ژیمناستیک استان لرستان گفت: اوایل مرداد سال گذشته که فدراسیون را تحویل گرفتیم می‌گفتند بدون بدهی و با ۳۰۰ میلیون تومان فدراسیون را تحویل داده‌اند اما متاسفانه اینطور نبود و امروز با وجود اینکه خیلی از بدهی‌ها را پرداخت کرده‌ایم دو و نیم میلیارد تومان دیگر بدهی داریم.

وی ادامه داد: این در حالیست سال گذشته دریافتی ما از وزارت ورزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده و با این شرایط سخت فدراسیون را اداره می‌کنیم.

اینچه درگاهی خاطرنشان‌کرد: ۹۹۰ میلیون تومان بدهی معوقه مالیات، ‌ ۹۵۰ میلیون هم بدهی شرکت توسعه و تجهیز است که قسط‌بندی شده و... ‌که این بدهی‌ها انباشتگی سالیان گذشته است.

رئیس فدراسیون در ادامه با بیان اینکه اسپانسرهایی را جذب کرده‌ایم، افزود: پرداختی این‌ها در مقابل هزینه‌های ما کم ‌است. به ورزش پایه ژیمناستیک آن‌گونه که باید و شاید بها داده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سال ۹۳ ماهیانه ۱۳۰ میلیون تومان فدراسیون ژیمناستیک حقوق پرداخت می‌کرده و ۸۰ نفر در لیست حقوق‌بگیران بودند و با اینکه ۴۲ ساله در ژیمناستیک هستم اما خیلی از آن افراد را نمی‌شناختم و این در حالیست که ما الان با هشت نفر فدراسیون را اداره می‌کنیم.

اینچه درگاهی با اشاره به اصلاح چارت فدراسیون تصریح کرد: هر شاخه ما رئیس و دبیر خودش را دارد و در واقع یک مینی‌فدراسیون است.

وی با اشاره به اینکه حمزه امین‌منش رئیس هیئت لرستان مدیر تیم‌های ملی هنری است، تاکید کرد: ما فدراسیون ژیمناستیک تهران نیستیم و هرکجای کشور که بدانیم افراد توانمندی دارد از آنان استفاده می‌کنیم و فدراسیون‌ی به وسعت ایران هستیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک یادآور شد: از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ فقط ۹ مدال بین‌المللی در این رشته کسب شده بود اما از سال گذشته تاکنون ۵۴ مدال گرفتیم که ۲۴ مورد آن طلا بوده و برخی از این مدال‌ها مسبوق به سابقه نبوده است.

وی تاکید کرد: برای المپیک ۲۰۲۰ قولی نداده‌ایم اما برنامه اصلی ما کسب سهمیه در ٢٠٢٤ و در این راستا تلاش می‌کنیم و برای این هدف برنامه‌های زیادی در رده‌های پایه تهیه کرده‌ایم.

اینچه درگاهی گفت: ‌عملکرد هیئت ژیمناستیک لرستان مورد رضایت ماست و امیدواریم این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد.

 

کد خبر 416398

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha