همشهری آنلاین: بلیت‌های کمی برای مسابقه تیم‌های پرسپولیس و الدحیل باقی مانده است و تاکنون بلیت‌های بخش جایگاه و روبروی آن تمام شده است

ورزشگاه آزادی

به گزارش ایلنا، بلیت فروشی دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد. هواداران پرسپولیس با علم بر این موضوع خیلی زود اقدام به خرید بلیت کرده‌اند و انتظار میرود در بازی بعد از ظهر دوشنبه (26 شهريور) صندلی خالی در استادیوم آزادی دیده نشود.

وقتی به سایت بلیت فروشی این بازی مراجعه می‌کنیم مشاهده می‌شود که بلیت سکوهای جایگاه و روبروی جایگاه به فروش رفته و بلیتی برای عرضه در این دو قسمت استادیوم به هواداران وجود ندارد که این امر نشان از استقبال هواداران فوتبال از به فروش رفتن بلیت مسابقات به صورت اینترنتی است.

50 درصد از بلیت‌های پشت دروازه‌ها و 28 درصد از بلیت طبقه بالا باقی مانده که علاقه‌مندان پرسپولیس می‌توانند نسبت به تهیه آن اقدام کنند که با سرعتی که بلیت فروشی این مسابقه به خود گرفته پیش‌بینی می‌شود تا قبل از بازی بلیتی برای فروش باقی نماند.

بلیتهای جایگاه با قیمت 35 هزار تومان، روبروی جایگاه 30 هزارتومان، طبقه‌ی بالا و پشت دروازه نیز به قیمت 15 هزار تومان عرضه می‌شود.

هواداران فوتبال می‌توانند با مراجعه به سایت www.gish3.ir نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل از ساعت 18:30 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

کد خبر 416526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha