دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سریال‌های بانو، طفلان مسلم، مختارنامه و پرده نشین به ترتیب در «ردپای عشق» شبکه چهار پخش و تحلیل می‌شود.

سریال

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، "بانو" فرید سجادی حسینی، "طفلان مسلم" مجتبی یاسینی ، "مختارنامه" داود میرباقری و "پرده نشین" بهروز شعیبی از ۲۷ تا ۳۰ شهریور ماه به ترتیب در مجموعه «ردپای عشق» به تهیه‌کنندگی حسین مروی به نمایش درمی‌آید.

سریال «بانو» محصول سال ۱۳۸۷ به کارگردانی فرید سجادی حسینی، سه شنبه ۲۷ شهریور پخش می‎شود.
داستان این سریال درباره‌‎ی ملک خاتون معروف به "بانو" است که به خاطر مشکلاتی که مردم برای او ایجاد کرده‎اند از شهر خود مهاجرت می‎کند و پس از ۲۰ سال دوری برای گرفتن انتقام و اعاده‎ی حیثیت به همان شهر باز می‎گردد. در این رهگذر اتفاقاتی رخ می دهد که مردم و شهربانی در آن دخیل هستند.
تهیه‌کنندگی این سریال را سید علیرضا سبط احمدی بر عهده داشته و بازیگرانی چون داریوش ارجمند، فریبا کوثری، زهرا سعیدی، ساره بیات، شهاب کسرایی، کاوه خداشناس، سیاوش طهمورث و مینا جعفرزاده در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «طفلان مسلم» از جمله سریالهای مناسبتی در محرم سال ۸۷ بود که به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی یاسینی و نویسندگی بابک صفی خانی از شبکه دو سیما روی آنتن رفت. بازیگرانی مثل جهانگیر الماسی، شمسی فضل‌اللهی، محمد عمرانی، پوراندخت مهیمن و شهرام عبدلی در آن ایفای نقش می کردند.
طفلان مسلم چهارشنبه ۲۸ شهریور روی آنتن می‌رود.

مختارنامه، شاخص ترین اثر نمایشی تاریخ تلویزیون ایران درباره محرم و عاشوراست. از تابستان ۸۸ که برای اولین بار روی آنتن رفت تا امروز، این سریال، بارها و بارها و در قالب های گوناگون روی آنتن رفته است. مختارنامه، ششمین و آخرین سریال تلویزیونی داوود میرباقری است. این سریال در زمان ساخت، پرهزینه ترین سریال تاریخ تلویزیون ایران لقب گرفت. سریالی که حدود ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شد.
در این مجموعه بازیگرانی چون فریبرز عرب‎نیا، مهدی فخیم‎زاده، فرهاد اصلانی، رضا رویگری، رضا کیانیان، الهام حمیدی، فریبا کوثری، شهرام حقیقت دوست، امین زندگانی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.
مختارنامه پنجشنبه ۲۹ شهریور پخش خواهد شد.

پرده نشین اولین سریال تلویزیونی بهروز شعیبی است و فیلمنامه آن توسط حسین تراب نژاد، مهدی شیرزاد و مهدی حمزه بر اساس طرحی از عبدالرسول گلبن نوشته شده است.
فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش، هومن برق نورد، سعید نیک پور، مهران رجبی، حامد کمیلی، مائده طهماسبی، ژیلا سهرابی، سارا بهرامی، شیوا ابراهیمی، محسن کیایی، سپیده اعلایی، علی مردانه، زویا امامی و ... از جمله بازیگران این سریال هستند.
علاقمندان می‌توانند جمعه ۳۰ شهریور پرده نشین را از شبکه چهار تماشا کنند.

«ردپای عشق» با ساختار مستند نریشن محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است و هر روز ساعت ۱۱ از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت ۲ بامداد بازپخش می‌شود.

کد خبر 416733

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha