گروه اقتصادی: ثبت‌نام صاحبان خودروهای دیزلی برای دریافت کارت هوشمند سوخت از روز سه شنبه 25 دی، آغاز می‌شود.

این اقدام براساس مصوبه ستاد تبصره 13 قانون بودجه سال‌جاری و برای ساماندهی توزیع و مصرف سوخت خودروهای دیزلی انجام می‌شود.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در نخستین اطلاعیه خود با عنوان اطلاعیه شماره یک خودروهای دیزلی، از‌همه دارندگان این‌گونه خودروها درخواست کرد تا برای دریافت کارت هوشمند سوخت دیزل ثبت نام کنند.

در این اطلاعیه تأکید شده است تا صاحبان این‌گونه خودروها برای ثبت نام از تاریخ 25 دی تا تاریخ 30 بهمن با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.niopdc.ir اطلاعات لازم و فرم‌های تعیین‌شده را تکمیل کنند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است، ضروری است بعد از ثبت اطلاعات از طریق اینترنت، صاحبان خودرو‌های دیزلی با در دست داشتن نسخه چاپی اخذشده از سامانه یا شماره ره‌گیری اختصاص داده‌شده، با همراه داشتن مدارک مورد نیاز که شامل یکی از مدارک شناسایی مالک (شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه) و یکی از مدارک شناسایی خودرو (کارت، شناسنامه و سند خودرو)  می‌شود، برای تطبیق و تأیید اطلاعات خودرو به دفاتر خدمات کارت هوشمند سوخت در مراکز منتخب پستی سراسر کشور یا دفاتر پلیس+10 مراجعه کنند.

شایان ذکر است، پس از انجام مراحل ثبت نام، کارت هوشمند سوخت دیزلی (گازوئیلی) صادر و سپس توسط شرکت پست به نشانی ثبت شده در مدارک ارائه‌شده ارسال می‌شود.

در این اطلاعیه همچنین از این افراد درخواست شده تا شماره ره گیری اخذ شده از سامانه را تا زمان دریافت کارت هوشمند سوخت خود نگهداری کنند. علاوه براین برای اشخاص حقوقی، معرفی‌نامه شرکت یا سازمان با امضا و مُهر‌‌‌ مجاز ضروری است.

کد خبر 41677

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز