همشهری آنلاین: سخنگو و معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز شنبه ۳۱ شهریور ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

تقی خانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرتیپ دوم تقی خانی افزود: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس رژه یکان های منتخب نیروهای مسلح بصورت گسترده و در سراسر کشور صبح روز شنبه سی و یکم شهریورماه با شعار محوری 'ما توانستیم' به صورت همزمان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم در تهران و در جوار حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و در سراسر کشور با حضور یکان های نمونه پیاده و محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج همچنین نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می شود.

سخنگوی ارتش خاطر نشان کرد: ملت شریف ایران در این روز و در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی در مراکز استان ها و دهها شهر شاهد تحقق فعل توانستن و غلبه بر تحریم ها با نمایش گوشه هایی از روحیه سلحشوری ، اقتدار آمادگی و توانمندی نیروهای مسلح کشورمان خواهند بود.

سرتیپ دوم تقی خانی افزود: در رژه فردا پیشاپیش رژه روندگان هیئت عزاداری نیروهای مسلح با تصاویر شهدای سال های دفاع با احترام به سرور و سالار شهیدان حرکت خواهد کرد و تعدادی از دستاوردهای نیروهای مسلح در حوزه های طراحی ، تولید ، بهینه سازی و بازسازی تجهیزات و ادوات دفاعی زمینی ، هوایی ، دریایی و پدافند در معرض دید دوستان و دشمنان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: رژه مشترک هوایی و دریایی نیروهای مسلح نیز در بندرعباس با شرکت دهها فروند از جنگنده های نیروی هوایی ارتش و سپاه و بالگردهای نیروی دریایی همزمان با سایر شهرها برگزار خواهد شد و رزمندگان نیروهای مسلح با اتحاد و انسجام و روحیه متعالی رزمی ، عهد و میثاق دوباره ای با آرمانهای امام راحل ( ره ) و مقام معظم رهبری و امت شهید پرور ایران اسلامی برای دفاع از استقلال ، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در رژه نیروهای مسلح وابستگان نظامی دهها کشورحضور خواهند داشت و همچنین صدها خبرنگار ، عکاس و تصویر بردار داخلی و خارجی مراسم با شکوه رژه را مخابره خواهند کرد.

کد خبر 417000

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha