همشهری آنلاین: با بیش از ۳ هزار متر طول خط کشی مسیرهای منتهی به مدارس جهت تسهیل تردد دانش آموزان در نواحی پنجگانه منطقه ۱۹ ایمن سازی شد.

خط کشی ۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی با اعلام این خبر گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و افزایش سفرهای درون شهری، معابر منتهی به مدارس منطقه به منظور تسهیل در تردد دانش آموزان و استفاده از وسایل نقلیه عمومی ایمن سازی شد.

همچنین حیاط کلیه مدارس درخیابان های نیلوفر و میثاق شمالی،جنوبی در ناحیه یک، مدارس شهیدان همت و غفاری، خیابان مطهری در ناحیه 2، بلوک عابر پیاده در تقاطع مطهری و شکوفه خط کشی شده است.

مرآتی با اشاره به اجرای طرح اتوبوس مدرسه از ابتدای مهرماه در معابرعمومی منطقه افزود: دراین ایستگاه ها فقط دانش آموزان می توانند از اتوبوس هنگام رفت و برگشت استفاده کنندکه مسیر رفت از خط شکوفه - مترو علی آباد با تعداد 19 ایستگاه از خیابان های ارسطو، بخشنده، شکوفه ،ماهان،شقایق، صمدي ،.ميلاد، ميثاق ، لطيفي، میدان بهمنیار،خالقي پور،مدائن، رجایي، بهشت، ابريشم، بلواردستواره عبور می کند .

ضمن اینکه مسیر برگشت با تعداد 27 ایستگاه از مترو علي آباد، بلواردستواره ، خیابان های شهيد رجایي، اکبر مشهدي میدان بهمنیار،لطيفي، صمدی، شقایق، ماهان ، شکوفه ،بخشنده ،ارسطو است.

معاون شهردار منطقه با تأکید بر وجود 139 ایستگاه اتوبوس در نواحی پنجگانه یاد آور شد: به همین منظور90 سرپناه ایستگاه اتوبوس در نواحی یک، دو، سه و پنج با کابل کشی و نصب لامپ تأمین روشنایی شده اند.

این مسئول اصلاح هندسی در خیابان میثاق شمالی ناحیه یک وایجاد پیوستگی خطوط عابر پیاده و معابر به طول 100 متر مربع را از دیگر برنامه های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک در راستای استقبال از مهر بیان کرد.

این گزارش می افزاید: یک پایانه اتوبوسرانی مجهز( شهید سروری) در محله عبدل آباد،13 خطوط اتوبوسرانی، 139 ایستگاه اتوبوس، 92 سرپناه در معابر و مسیر عبور اتوبوس ها در سطح نواحی پنجگانه به منظور رفاه شهروندان وجود دارد.

کد خبر 417157

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha