یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: این گوشی با داشتن وزن ۲۰۸ گرمی، ۶ گرم وزن بیشتری نسبت به آیفون ۸ پلاس ۲۰۲ گرمی دارد.

آیفون

آیفون XS مکس که در کنار آیفون XS و XR در هفته گذشته معرفی شد، در بین تمام گوشی‌های آیفون از بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش بهره می‌برد.

اندازه صفحه‌نمایش این گوشی ۶.۵ اینچ و مجهز به رزولوشن ۱۲۴۲ در ۲۶۸۸ است.

نکته‌ی جالب توجه در مورد این گوشی این است که موفق به اخذ مقام بزرگ‌ترین گوشی آیفون نشده، بلکه این مقام به گوشی آیفون ۸ پلاس تعلق دارد که کمی بلندقدتر و عریض‌تر است. اما از لحاظ وزن، آیفون XS مکس موفق شده مقام اول را در بین گوشی‌های آیفون از آن خود کند.

این گوشی با داشتن وزن ۲۰۸ گرمی، ۶ گرم وزن بیشتری نسبت به آیفون ۸ پلاس ۲۰۲ گرمی دارد. البته می‌دانیم که ۶ گرم تفاوت زیادی نیست و بسیاری از افراد اگر این دو گوشی را در دست بگیرند، متوجه تفاوت وزن آن‌ها نخواهند شد.

با این حال، برای بسیاری از کاربران وزن گوشی موردنظرشان اهمیت بسیاری زیادی دارد و قبل از خرید، باید چنین موردی را درنظر بگیرند.

در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که آیفون XS مکس از یکی مهم‌ترین رقبای خود یعنی گلکسی نوت ۹ (۲۰۱ گرمی) هم سنگین‌تر است. البته در مورد این گوشی هم تفاوت وزن زیاد نیست و بسیاری از کاربران متوجه این موضوع نخواهند شد.

کاربرانی که فکر می‌کنند ۲۰۸ گرم وزن زیادی محسوب می‌شود، بهتر است که آیفون XS را بخرند که تنها ۱۷۷ گرم وزن دارد و مهم‌ترین تفاوت آن با برادر بزرگترش، در زمینه‌ی بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۸ اینچی و باتری کوچک‌تر است و غیر از آن، تفاوتی با XS مکس ندارد و در ضمن ۱۰۰ دلار هم ارزان‌تر است.

کد خبر 417190

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha