همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار کاردار امارات به وزارت امور خارجه خبر داد و گفت: در این احضار، اعتراض شدید ایران به اظهارات غیرمسئولانه و موهن مشاور سیاسی ولیعهد این کشور به وی ابلاغ شد.

قاسمی سخنگوی وزارت خارجه

به گزارش ایرنا از مرکز دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی امروز ( یکشنبه اول مهر) اظهار داشت: در پی سخنان سخیف یک مشاور سیاسی اماراتی در خصوص حادثه تروریستی اهواز، کاردار امارات عربی متحده امروز توسط رییس اداره سیاسی ذیربط به وزارت امورخارجه احضار و اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به اظهارات غیر مسئولانه و موهن مشاور مذکور به وی ابلاغ شد.

وی افزود: در این ملاقات به کاردار امارات هشدار داده شد حمایت آشکار از اقدامات تروریستی توسط افرادی که وابسته به مراکز رسمی اماراتی هستند منجر به ایجاد مسئولیت برای دولت این کشور می‌شود و بی‌تفاوتی در قبال آن قابل پذیرش نیست.

به گزارش ایرنا، در پی‌حمله تروریستی روز گذشته در اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان شد، "عبدالخانق عبدالله" مشاور ولیعهد امارات در حساب شخصی‌اش در توئیتر این حادثه را تروریستی ندانست. عبدالله در این اظهارات گستاخانه گفت: حمله به یک هدف نظامی در اهواز اقدامی تروریستی نیست. مشاور ولیعهد امارات افزود: انتقال جنگ به داخل ایران یک گزینه اعلام شده است و در مرحله آینده افزایش می‌یابد.

کد خبر 417207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha