همشهری‌آنلاین: مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های فصل بازگشایی مدارس گفت: امسال ویژه‌برنامه‌های فرهنگی طرح استقبال از مهر در قالب مسابقه فرهنگی در ۴۴۰ مدرسه، جشن تکلیف ویژه دانش آموزان دختر و پسر در ۴۴ مدرسه و... برگزار می‌شود.

به گزارش شهرنوشت، ابوالفضل رفیع، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در خصوص برنامه‌های فرهنگی طرح استقبال از مهر اظهار داشت: تقارن ماه مهر با ایام ماه محرم و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی را برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید را فراهم می‌آورد و تمامی تلاش ما در این است که نسل آینده را مهیای بالندگی توامان علمی و دینی سازیم.

ابوالفضل رفيع کمک به ارتقا سطح خدمات فرهنگي به دانش ‌آموزان را از جمله اهداف طرح استقبال از مهر دانست و افزود: همکاري و مشارکت در ارائه خدمات به قشرهاي در معرض آسيب و آسيب‌ديده در مراکز تحصيلي و آموزشي و اولياء آن‌ها از جمله اولویت‌های فرهنگی است که در فصل بازگشایی مدارس انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به سرفصل محورهای شش گانه اقدام‌هاي اجرایی طرح استقبال از مهر گفت: این برنامه‌ها در محور امور فرهنگی و اجتماعی در قالب هماهنگي و همکاري در برگزاري جشن بزرگ مهر در مراکز تحصيلي و آموزشي، همکاري در تجهيز کتابخانه‌هاي مراکز آموزشي، همکاري در تجهيز، به‌سازي و زيباسازي نمازخانه‌هاي مراکز تحصيلي و آموزشي، ارائه برنامه هاي آموزشي و ترويجي با رويکرد آگاهي به حقوق و تکاليف شهروندي، همکاري در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي مراکز تحصيلي و آموزشي و ... انجام مي‌شود.

رفیع از برپایی جشن تکلیف ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در 44 مدرسه شهر تهران خبر داد و افزود: هم‌زمان با آغاز ماه مهر، ویژه‌نامه فرهنگی مدارس با محتوای فرهنگ شهرنشینی، اخلاق شهروندی و انضباط شهری در تیراژ 30 هزار نسخه ویژه دانش‌آموزان در مدارس توزیع می‌شود.

کد خبر 417276

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha