همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پی افزایش قیمت گوجه فرنگی در سطح شهر، از اعلام آمادگی این سازمان برای عرضه مستقیم گوجه فرنگی در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، عبدالحسین رحیمی گفت: براي کاهش قیمت گوجه‌فرنگی، آمادگی داریم به تقاضای تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان این محصول به هر تعداد و به هر میزان ممکن با بیشترین تسهیلات و در کمترین زمان پاسخ بگوییم.

عبدالحسين رحيمي با اشاره به این‌که عرضه‌کنندگان گوجه‌فرنگی با تسهیلات ویژه‌ای که در اختیار آنها قرار می‌گیرد، امکان عرضه این محصول را در 241 میدان و بازار میوه و تره‌بار خواهند داشت، اظهار کرد: عرضه مستقیم گوجه‌فرنگی در میادین و بازارها در منطقی کردن نرخ این محصول موثر است.

رحیمی با بیان این‌که سازمان مدیریت میادین مسئول تولید محصولات کشاورزی نیست بلکه تلاش می‌کند تا با ایجاد بسترهای مناسب و کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلالان، فاصله تولید تا مصرف را کاهش دهد، تصریح کرد: توزیع گوجه‌فرنگی در غرفه‌های تک محصولی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار، می‌تواند در کاهش قیمت این محصول موثر باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در پایان با تاکید بر این‌که غرفه‌هایی را برای عرضه گوجه فرنگی در نظر گرفته‌ایم تا تولیدکنندگان در این غرفه‌ها به صورت مستقیم، محصول خویش را عرضه کنند، خاطرنشان کرد: البته عوامل و دلایل افزایش نرخ گوجه‌فرنگی، خارج از کنترل و اراده سازمان مدیریت میادین است، اما این سازمان براي حل و فصل مسائل و مشکلات موجود، همواره آمادگی دارد تا با دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه همکاری کند.

کد خبر 417293

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha