همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: هدف دشمن از اینگونه تحرکات ایجاد آشوب، ناامنی و تشویش در کشور است. تروریست ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند.

امیر حاتم

به گزارش وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی روز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز با ابراز تسلیت مجدد به خانواده های معظم شهدا و ملت ایران افزود: ملت رشید ایران اسلامی در طول 40 سال اخیر ثابت کرده‌ است که دست از آرمان‌ها و اعتقادات راسخ خود بر نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: این قبیل اقدامات کور و فاقد ارزش و غیرانسانی خللی در عزم ملت ایران در تحقق اهداف متعالی انقلاب ایجاد نخواهد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و طرفداران منطقه ای خود با توسل به این گروهک‌های تروریستی در پی اهداف شوم خود هستند.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام گروهک تروریستی در واقع ادامه مبارزه و جنگ اقتصادی آمریکایی ها با ملت ایران است که مرکز ثقل آن در اداره خزانه داری آمریکاست که این بار در قالبی ددمنشانه و مردم کش جلوه پیدا کرده است.

در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز همچنین وزیران اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دادگستری و شهردار تهران به نمایندگی از دولت حضور یافتند.

کد خبر 417322

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha