همشهری آنلاین: شماره مهرماه آخرین شماره‌ای است که به سردبیری آرش صادق‌بیگی و همکاری تحریریه‌ فعلی و البته قدیمی مجله‌ داستان منتشر می‌شود.

ویژه‌نامه پاییزی ماهنامه‌ی همشهری داستان در۲۶۰ صفحه منتشر شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس دو داستان «رفیق» نوشته‌ی احمد دهقان و «وداع با اسلحه» نوشته‌ی مکرمه شوشتری حال و هوای آن روزها را دارند. همچنين روايت‌ مستند «زنده‌ها و زخم‌ها» نوشته‌ی نسیم مرعشی روایتی بکر و ناشنیده است از بیمارستان جانبازان اعصاب و روان در اهواز.

چند سالی است که محرم با پاییز قرین شده. به مناسبت ماه محرم «شهر به هیجان آمده بود» در بخش روایت‌های داستانی، عزاداری در دوره قاجار را به روایت رجال حکومتی به تصویر کشیده. از دیگر مطلب خواندنی این شماره، «خانه ژان‌کلود» روایت نهال تجدد است از خانه همسرش ژان کلود‌کریر فیلمنامه‌نویس برجسته‌ی آمریکایی. بخش درباره‌ی داستان این شماره نیز با دو مطلب «به رویا برگرد» و «درباره الهام» سراغ بن‌بست‌های ذهنی نویسنده رفته.

داستان‌ها و روایت‌هایی از جواد مجابی، محمد کشاورز، اصغر نوری، نسیبه فضل‌اللهی، احسان لطفی، عالیه عطایی، محسن حسام مظاهری، محسن پوررمضانی، راضیه مهدی‌زاده، لری مک مورتی، استیون میلهاوزر، ژرژ الیویه شاتورنو، دیوید سدریس، ایتن کنین و ... از دیگر مطالب این شماره است.

شماره‌ي نودودوم ماهنامه داستان همشهری در 260 صفحه، با قیمت 12000 تومان، از اوايل مهر در روزنامه‌فروشی‌ها و کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور در دسترس مخاطبان است.

کد خبر 417378

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha