همشهری آنلاین: سرمربی پیکان می‌گوید اگر در داربی پایتخت اتفاقی روی سکوها افتاد، باید بازی برگشت سرخ‌آبی‌ها با حضور بانوان برگزار شود.

جلالی

به گزارش ایسنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپیدرود رشت گفت: ما همه سعیمان بر این است که یک بازی معقولانه و خوب را ارائه دهیم. تغییرات در سپیدرود را رصد کرده‌ایم. مطمئنم فردا کارمان راحت نیست و امیدوارم سربلند بیرون بیاییم. این که علی کریمی نقش سرمربی را دارد، باعث خوشحالی ماست. این‌که شخصیت‌هایی مثل او در فوتبال هستند خوب است. امیدوارم او سنجیده کار کند. او می‌تواند بخشی از یک راه در فوتبال باشد. همه ارکان فوتبال باید از چنین شخصیت‌هایی مراقبت کنند تا این استعدادها تنها نمانند.

او درباره کم توجهی به تیمش در هفته‌ای که داربی برگزار می‌شود، گفت: ما که به این مساله همیشه عادت کرده‌ایم. حالا این هفته داربی است ولی ما همیشه این فضا را درک کرده‌ایم. یک مقدار لازم بود بازیکنان آرامش به دست آورند که در این هفته تلاشمان بر این مساله بود. فکر می‌کنم فردا یک بازی تهاجمی و موفق را شاهد خواهیم بود.

سرمربی پیکان در پایان درباره وضعیت استادیوم‌های ایران گفت: این موضوعی نیست که بتوانم یک دقیقه حرف درباره آن حرف بزنم. الان سال‌هاست در این‌باره صحبت می‌کنیم. آن چه امسال رقم می‌خورد نشان می‌دهد راه‌هایی که پیش بردیم موفق نبوده و در کنار تنبیه باید تشویق هم باشد. شنیدم یکی از مسئولان گفته اگر داربی آرام باشد به لیدرها به عنوان تشویق پول می‌دهیم. اگر همه چیز دست لیدرهاست، باید پیش‌تر اقداماتی انجام می‌دادید. بهترین کار این است که اگر امروز اتفاقی افتاد، بازی برگشت فقط در اختیار بانوان باشد.

کد خبر 417607

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha