همشهری آنلاین: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به ایجاد تغییرات در نحوه تامین امنیت زائران اربعین گفت: برنامه‌های ویژه امنیتی برای تامین امنیت زائران در داخل خاک ایران و در مسیرها تدارک خواهیم دید.

حسین ذوالفقاری (معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور) در گفت‌وگو با ایلنا درباره حادثه تروریستی اهواز گفت: در حال حاضر هیاتی از شورای امنیت کشور در این شهر حضور دارد، تا همه ابعاد این ماجرا را از قبل، حین و بعد از رخداد ماجرا بررسی می کنند و در نهایت گزارشی از وضعیت این ماجرا ارائه خواهند داد.

وی ادامه داد: تا روز گذشته در حدود ۲۲ نفر از کسانی که به نوعی در این حادثه همکاری داشتند، بازداشت شده و یکسری اقلام نیز از این افراد کشف و ضبط شده است، البته همچنان کارهای اطلاعاتی در خصوص این حادثه ادامه دارد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به حادثه تروریستی اخیر در اهواز چه تدابیری برای امنیت زائران در سفر اربعین اندیشیده اید؟ تصریح کرد: با توجه به شرایطی که در منطقه داریم و اتفاقی که در هفته گذشته در اهواز رخ داد، نگرش و روش ما درباره تامین امنیت زائران در ایام اربعین قطعاً تغییراتی خواهد کرد.

ذوالفقاری تاکید کرد:‌ برنامه‌های ویژه امنیتی برای تامین امنیت زائران در داخل خاک ایران و در مسیرها تدارک خواهیم دید.

کد خبر 417654

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha