جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام چهار بازی دیگر به پایان رسید.

فوتبال هفته هشتم لیگ برتر
  • صنعت نفت آبادان / ذوب‌آهن اصفهان

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به اتمام رسید. این نتیجه در حالی رقم خورد که ذوب آهن تا دقایق پایانی از حریفش عقب بود.

طالب ریکانی (۲۰) و اکبر ایمانی (۲۹) برای صنعت نفت گلزنی کردند. گابریل هرناندز (۵۱) و رحیم زهیور (۹۳ - پنالتی) هم گل های ذوب آهن را به ثمر رساندند.

  • سایپا / نساجی

در دیگر بازی تیم سایپا در مازندران به مصاف تیم نساجی رفت که این بازی هم در پایان با نتیجه تساوی یک به یک به اتمام رسید. علی دشتی (۵۱) برای سایپا و جورجی گولسیانی (۷۵) برای نساجی گلزنی کردند تا جدال علی دایی و جواد نکونام برنده‌ای نداشته باشد.

  • پدیده مشهد/ پارس جنوبی جم

تیم فوتبال پدیده مشهد با وجود تساوی برابر پارس جنوبی جم دوباره به صدر جدول بازگشت. این مسابقه که در ورزشگاه تختی جم برگزار شد در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. یونس شاکری در دقیقه ۳۳ برای پدیده و مجید علیاری در دقیقه ۶۰ برای پارس گلزنی کردند. شاگردان گل‌محمدی با این تساوی ۱۷ امتیازی شدند و دوباره به صدر جدول بازگشتند.

  • پیکان / سپیدرود

همچينين تیم پیکان تهران از سپیدرود رشت میزبانی کرد. این مسابقه که در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد، با پیروزی یک بر صفر تیم پیکان به پایان رسید. تک گل این دیدار را عیسی آل کثیر در دقیقه 85 به ثمر رساند تا شاگردان مجید جلالی سه امتیاز این دیدار را بدست آورند و شاگردان علی کریمی در ادامه روند بحرانی خود، کماکان قعرنشین رقابت‌های لیگ برتر باشند.

نتایج و برنامه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر در پایان بازی‌های امروزنتایج و برنامه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر در پایان بازی‌های امروز

کد خبر 417713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha