همشهری‌آنلاین: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری انتخابات نظام مهندسی در روز پنجشنبه ۱۲ مهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، نادر محمدزاده، مديركل راه و شهرسازي استان تهران در یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران گفت:  پنجشنبه این هفته این انتخابات برگزار خواهد شد. از آموزش و پرورش استان قدردانی می‌کنیم که فضا را در اختیار ما قرار دادند. همچنین از شرکت‌ برق تقاضا داریم در زمان برگزاری انتخابات با مشکل قطعی مواجه نشویم.

نادر محمدزاده افزود: نزدیک به یک میلیون نفر واجد شرایط در این انتخابات در کشور حضور دارند و 100 هزار نفر واجد شرایط نیز در تهران وجود دارند.

محمدزاده در بخش ديگري از صحبت‌هايش با بیان این‌که تقاضای اتاقک‌های نگهبانی و کارگری در بخش کشاورزی با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده است، افزود: برای زمین‌های کشاورزی با احداث 20 متر اتاقک نگهبانی موافقت می‌کنیم. با همکاری جهاد کشاورزی و فرمانداری‌ها بازدیدی از زمین‌های کشاورزی سطح استان تهران در شهرستان‌های مختلف انجام شده و تخلفاتی درخصوص ساخت اتاقک‌های نگهبانی و کارگری مشاهده شده است.

او گفت: وضعیت، نشان‌دهنده این است که مصوبات ارائه شده با اجراییات تفاوت دارند، لذا لازم است شورای برنامه‌ریزی سیاست‌گذاری دقیقی را انجام دهد و گزارش‌ها نیز به صورت دقیق ارائه شوند تا خط مشی کارگروه مشخص شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی با اشاره به تجربه‌ای که از پیش مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: در تمامی ملک‌هایی که در استان تهران به بخش کشاورزی اختصاص یافته و دیوارکشی صورت گرفته درصدی از تخلف مشاهده می‌شود.

کد خبر 417855

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha