همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر گفت: قیمت‌ها گیج است اما به نسبت روزهای گذشته کاملا کاهش چشمگیری در قیمت سکه و طلا داشته‌ایم.

سکه

محمد کشتی‌آرا، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا وجواهر در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص کاهش قیمت طلا و سکه همزمان با کاهش نرخ ارز در بازار اظهار کرد: قیمت‌ها به قول معروف در حال‌حاضر گیج است و قیمت واقعی و شفاف وجود ندارد. قیمت در شهرهای مختلف متفاوت است و فروشنده بیش از خریدار وجود دارد.

وی افزود: با وجود کاهش قیمت ارز و ایجاد این باور در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها که قیمت طلا و سکه بر مبنای ارز تغییر می‌کند اما عملا این اتفاق آنگونه که انتظار می‌رود نیفتاده است.

کشتی‌آرا گفت: ما کاهش جدی به نسبت کاهش نرخ ارز نداشته‌ایم اما به نسبت روزهای گذشته کاملا کاهش چشمگیری در قیمت سکه و طلا داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: سکه تمام امامی 4میلیون و 250 هزار تومان، سکه بهار آزادی 4 میلیون تومان، نیم سکه 2میلیون و 200 هزار تومان،‌ربع سکه 1میلیون و 260 هزار تومان، سکه یک گرمی 670 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار هم 374هزار تومان تا این لحظه قیمت گذاری شده است.

کد خبر 418098

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha