سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: راهکارهای موفقیت بی‌چون‌وچرا در بازار امروز؛ از ریشه تا رنگ، به نویسندگی مهرناز غفاری از سوی انتشارات بازاریابی در ۱۴۸ صفحه چاپ و منتشر شد.

کتاب از ریشه تا رنگ منتشر شد

نویسنده‌ کتاب که دانش‌آموخته‌ی MBA است، در این کتاب از تجربه‌های خود و مشاهداتش در بازار امروز می‌گوید، از اینکه موفقیت‌ها چیستند و شکست‌ها کدامند؟

آگاهی از عملکرد مغز، تغییر نگرش، و اقدام به عمل ساختار اصلی این کتاب است. در صفحه‌ی 98 می‌خوانید، به مشتریان خود به دید انسان نگاه کنید، نه دستگاه ای‌تی‌ام. اگر می‌خواهید خود را بالا بکشید و موفق شوید، بدون گرفتن دستان مشتریان هرگز موفق نخواهید شد.

بخش چهارم کتاب از ریشه تا رنگ به عمل، اقدام، و انجام کار پرداخته است. حاوی 31 توصیه است از قبیل بجنگیم یا بفروشیم؟ مشاور باشیم یا یک فروشنده‌ی خوب؟ "از ریشه تا رنگ" کتاب است برای آنهایی که در بازار امروز نیاز به راهنما و دستورالعملی دارند که بهتر بتوانند با مشتری سروکار داشته باشند.

ویژگیهای این کتاب در برجسته‌سازی این دستورالعمل‌هاست که درون کادر قرار گرفته است. بدین‌ترتیب خواننده با نگاهی به آن، به‌سرعت به دستورالعمل دست می‌یابد.

نثر ساده، روان، توضیحات کوتاه و درخشان، جملگی ویژگیهای ارزشمندی است برای این کتاب تا به مدد بازاریابهای حرفه‌ای بیاید. بازاریابهایی که گاه شکست آنها را نومید می‌سازد، به خواندن این توصیه‌ها، درمی‌یابند بهتر است از مغز و عملکرد آن بیشتر بدانند، سپس نگرش‌شان را تغییر دهند، و در نهایت، دست به اقدام بزنند.

کد خبر 418132

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha