همشهری آنلاین: عبارت حال خوش خواندن به عنوان شعار بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

شعار هفته کتاب امسال

به گزارش ستاد خبری بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نیکنام حسینی‌پور دبیر بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از انتخاب شعار این دوره خبر داد و با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری این مناسبت، گفت: یکی از دستور جلسات انتخاب شعار بود که پس از بررسی شعارهای پیشنهادی شعار «حال خوش خواندن» به عنوان شعار بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

وی افزود: این شعار با توجه به رویکرد برگزاری هفته کتاب در تشویق مردم به کتابخوانی به عنوان شعار این دوره انتخاب شد. هدف از برگزاری هفته کتاب ترویج کتابخوانی و تشویق مردم به مطالعه بیشتر است.

دبیر بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همچنین با توجه به تقارن برگزاری این دوره از هفته کتاب با هفته وحدت اعضای شورای سیاست‌گذاری تاکید داشتند که شعار انتخابی در فضای تشویقی و با نشاط انتخاب شود تا با فضای ایام هفته وحدت متناسب باشد.

همچنین نخستین نشست اعضای ستاد برگزاری بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران (نهم مهرماه) با حضور داریوش رضوانی مشاور فرهنگی و منابع انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایوب دهقانکار مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهرزاد دانش مدیر کل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب و دبیر بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و جمعی از نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار شد.

کد خبر 418158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha