مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از بررسی وضعیت نورپردازی در شهر خبر داد.

tehran-light

ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام جلسه کمیته "نور" که در شورای شهر برگزار شد گفت: شورای شهر قبلی مصوبه‌ای را در مورد نورپردازی و روشنایی در شهر داشته است که براساس این مصوبه شهرداری می‌بایست ظرف مدت شش ماه کمیته‌ای را برای بررسی و اصلاح وضعیت روشنایی و نورپردازی در شهر تشکیل می داد.

ناهيد خداكرمي گفت: با وجود گذشت سال‌ها از این مصوبه، هنوز کمیته مذکور تشکیل نشده است. بررسی ها نشان داد که نه تنها این کمیته باوجود مشخص بودن اعضایش هنوز تشکیل جلسه نداده، بلکه سازمان زیباسازی به صورت جسته و گریخته اقدام‌هايی انجام داده که این فعالیت‌ها نیز هماهنگ شده نبوده‌است.

خداکرمی افزود: در این کمیته سعی داریم که ایجاد روشنایی با استفاده از انرژی خورشیدی و صرفه‌جویی حداکثری برق را در دستور کار قرار دهیم.

او افزود: تلاش ما این است که نور و روشنایی به منبع آرامشی برای تهرانی‌ها تبدیل شود.   در دنیا برای تاثیر بصری نور و روشنایی که آرامش‌بخشی بیشتری داشته باشد نه تنها از چراغ های پرمصرف استفاده نمی‌کنند بلکه نور را از پایین به بالا هدایت می‌کنند و ما هم تلاش می‌کنیم ضمن بهره‌برداری از استانداردهای روز، در نورپردازی از سنت قدیمی خود نیز الهام بگیریم.

کد خبر 418368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha