همشهری آنلاین: ضابطین دستگاه قضایی ۴۲ قبضه اسلحه قاچاق را در کرمانشاه کشف و توقیف کردند.

کشف اسلحه قاچاق کرمانشاه

به گزارش مهر و به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه، ضابطین دستگاه قضایی مستقر در محور کامیاران- کرمانشاه به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده که پس از دستور توقف به خودرو و بی توجهی راننده و سرنشینان، عملیات تعقیب و گریز انجام گرفت.

در ادامه این تعقیب و گریز به علت بی‌توجهی به هشدار و دستور ایست ضابطین قضایی به سمت خودروی مذکور پنج تیر شلیک کردند که سرنشینان خودور در پی تیراندازی اقدام به پرتاب بخشی از محموله خود به بیرون ازخودرو کردند و همچنان به مسیر خود ادامه دادند.

بانزدیک شدن خودروی حامل محموله قاچاق به ورودی روانسر ضابطین دستگاه قضایی در ورودی شهر مورد نظر اقدام به ایجاد معبر کرده و خودرو مذکور به سمت جاده خاکی منحرف و متوقف می شود.

در پی بازرسی ضابطین قضایی از خودرو ۴۲ قبضه اسلحه وینچستر که به صورت حرفه‌ای در کپسول CNG و سپر ماشین جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

همچنین طی تحقیقات از سرنشینان خودرو مشخص شد که آنان اسلحه را از شهر مهاباد خریداری کرده و قرار داشته‌اند که آن را به شخصی در شهر کرمانشاه تحویل دهند.

متهمین دستگیر، خودرو با محموله توقیف و ضبط و برای این موضوع تشکیل پرونده شد وشخص تحویل گیرنده محموله تحت تعقیب قرار گرفته است.

کد خبر 418430

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha