مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: اجرا طرحی موسوم به طرح با مردم هم‌سو با رویکرد مدیریت ارشد شهری مبنی بر ایجاد شهر زیست‌پذیر با مشارکت شهروندان برای نخستین بار به ابتکار مدیریت شهری منطقه ۹ در ورودی غربی پایتخت انجام شد.

به گزارش شهرنوشت  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9،سید علی مفاخریان، شهردار منطقه9 با اعلام این خبر گفت:در راستای تکریم شهروندان مبنی بر پاسخ‌گویی و ارتباط چهره به چهره در فضایی به دور از هیاهوی محیط اداری و استفاده از نقطه نظراتشان براي اداره بهتر شهر "طرح با مردم" در منطقه 9 اجرا شد.

علي مفاخريان افزود: "طرح با مردم " به عنوان گفت‌وگوی خیابانی یک ابتکار عملی است تا شهروندانی که فرصت حضور در مجموعه شهری را ندارند علاوه بر ملاقات‌های هفتگی شهرداری و ملاقات‌های مردمی با نمازگزاران و نظایر آن، در اماکن عمومی همانند بوستان‌ها این امکان براي ارتباط دوسویه برای آنها فراهم شود.

مفاخریان در ادامه تصریح کرد : مجموعه شهری منطقه 9 همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری در ایجاد شهری زیست‌پذیر با مشارکت شهروندان ارتباط نزدیک با مردم درمساجد،مدارس،محلات با اجرای طرح‌هایی نظیر سه‌شنبه تا سه‌شنبه سعی داشته است تا با استماع نقطه نظرات شهروندان به صورت چهره به چهره در حد وسعمان پاسخ‌گوی نیازهای مردم درمحلات مختلف در اداره بهینه شهر باشد.

شهردار منطقه 9 خاطر نشان کرد:مدیران شهری منطقه به طرق مختلف در صدد هستند تا زمینه ارتباط دوسویه و نزدیک شدن دل‌های شهروندان و مدیریت شهری را فراهم کنند تا با استفاده از نقطه نظرات شهروندان و همکاران در شهرداری تهران و منطقه 9 فضای تعاملی مناسبی بین مردم و مسئولین به وجود آید.

شایان ذکر است گفت و شنود خیابانی شهردار منطقه 9 و مدیران شهری با شهروندان در قالب "طرح با مردم" در بوستان آزادی واقع در ضلع جنوبی خیابان آزادی با حضور پرشور شهروندان برگزار شد که در این ملاقات به درخواست 40 نفر از شهروندان در خصوص مباحث مختلف شهری از جمله؛خدمات شهری، ترافیکی، عمرانی، شهرسازی و اجتماعی رسیدگی و راهکارهای لازم ارائه شد.

کد خبر 418501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha