همشهری آنلاین: دبیرکل حزب اتحاد ملت جلسه اصلاح طلبان با رییس جمهوری را همدلانه توصیف کرد و گفت: همه انتقادها درباره شرایط کشور مطرح شد و رییس جمهوری هم با دقت این انتقادات را شنیدند و مورد توجه قرار دادند.

شکوری راد

علی شکوری راد در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا تصریح کرد: رییس جمهوری در این دیدار ضمن توجه به انتقادات دوستان اصلاح طلب، توضیحاتی درباره مشکلات موجود و موانع موجود در مسیراجرای برنامه دولت ارائه کردند.

وی افزود: ‌دیدار اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور علی‌رغم طرح همه انتقادات به ایشان و دولت فضای مثبتی داشت. روحانی حرف‌ها را شنید و در پایان بدون عصبانیت و ناراحتی توضیحات و پاسخ‌هایی ارائه کرد و متقابلا از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس گله کرد که در حمایت مورد انتظار او از دولت کم گذاشته‌اند.

پیش از این نیز چهره‌هایی چون ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی اصلاح طلب، حجت الاسلام مجید انصاری دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز، زهرا شجاعی دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب و حسین کمالی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح طلبان در گفتگو با گروه ایرنا، ضمن سازنده ارزیابی کردن نشست اصلاح طلبان با دولت، از تداوم این نشست‌ها در قالب کمیته پیگیری خبر دادند.

کد خبر 418635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha