همشهری آنلاین: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: القای شبهه راهبرد جدید دشمن برای تضعیف نظام اسلامی است.

آیت الله محمد محمدی گلپایگانی

به گزارش مهر، آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی روز جمعه در مصلای بزرگ شهر ایلام اظهار کرد: دنیای استکبار در طول 40 سال گذشته توطئه و دسیسه‌های زیادی را علیه ایران اسلامی اعمال کرده‌اند که تلاش برای برهم زدن اتحاد قومیت‌ها و مردم، کودتاهای ناکام، جنگ تحمیلی و ... از جمله آنها بوده و هر بار در صدد ضربه زدن به انقلاب بوده‌اند که هر بار این دسایس با روشن‌بینی و بصیرت رهبری، اتحاد مردم و مسئولان بی اثر مانده است.

وی ادامه داد: کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل با تبلیغات مسموم و بمباران فکری از طریق رسانه‌های مجازی و ماهواره‌ای با حمله به مقدسات نظام و ترویج القاهای شبه‌برانگیز سعی در انحراف فکری جوانان و نوجوانان دارند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: در چنین شرایطی باید نسل جدید و خانواده‌ها هوشیار و آگاه باشند که تبلیغات دشمنان تاثیر در وفاداری آنها نداشته باشد و جوانان با شبهه‌های دینی گمراه نشوند و آنها را از گرایش‌های مذهبی و دینی دور سازند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: مسئولان فرهنگی و آموزشی و بویژه روحانیت وضعیت گذشته ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را برای جوانان و نسل‌های آتی تشریح کنند تا این قشر به خوبی بدانند که بر ایران در سنوات قبل از انقلاب چه گذشته و اهداف و آثار قیام امام راحل را برای نسل جوان و آیندگان بیان کنند.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی تاکید کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه‌ای پر از آشوب ایران اسلامی مقتدرانه و با امنیت کامل در حال حرکت به جلو است و برخلاف کشورهای دست نشانده منطقه تمام امور داخلی را با مردم‌سالاری ملی و دینی و بدون دخالت غرب و جهان استکبار اجرا می‌کند.

کد خبر 418988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha