شاگرد مغازه طلافروشی که بعد از سرقت ۳ کیلو طلا به یونان گریخته بود وقتی به‌طور غیرقانونی به کشور بازگشته بود در مخفیگاهش دستگیر شد.

متهم

به گزارش همشهری، چندی قبل صاحب یک طلافروشی در بازار تهران در شکایتی مدعی شد بیش از 3کیلو طلا از مغازه‌اش سرقت شده است. بررسی تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین‌های مداربسته طلافروشی نشان می‌داد که یکی از شاگردان مغازه طلافروشی در چندین مرحله دور از چشم صاحبکارش دست به سرقت طلاها زده و بعد از آن نیز به کشور یونان گریخته است.

هرچند این سارق متواری شده بود اما با آغاز تحقیقات، مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم زمان کافی برای فروش طلاهای مسروقه نداشته و از 2نفر از دوستانش برای فروش طلاها کمک گرفته است. به این ترتیب 2همدست او دستگیر شدند و ادعا کردند طلاهای مسروقه را به 2مالخر در بازار فروخته‌اند. در این شرایط 2مالخر نیز بازداشت شدند و برای انجام تحقیقات بیشتر به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

در شرایطی که کارآگاهان پلیس توانسته بودند بخش قابل توجهی از 3کیلو طلای مسروقه را کشف کنند شواهدی به‌دست آمد که حاکی از آن بود سارق اصلی به‌طور مخفیانه و غیرقانونی از یونان به کشور بازگشته و در شهرستان خوی مخفی شده است. به این ترتیب او در عملیاتی ضربتی دستگیر شد. به گفته سرهنگ حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، هم‌اکنون متهمان در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

کد خبر 418995

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha