همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نباید به دشمنان اعتماد کرد و باید با استقامت و قدرت برابر زبان تهدید آنها مقابله کرد.

عبدالله حاجی صادقی

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در آیین معرفی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام این سپاه، افزود: انقلابی ماندن سخت تر از انقلابی شدن است و باید همه برای حفظ آرمان های نظام جمهوری اسلامی در تلاش باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جنگ و فتنه در انقلاب ها باعث می شود تا افرادی که از انقلابی ماندن فاصله گرفته اند، غربال شوند و افراد صالح به مسیر خود ادامه دهند.

حاجی صادقی اضافه کرد: بسیاری از انقلاب ها در جهان بعد از مدتی دچار انحراف می شوند، اما انقلاب اسلامی بعد از 40 سال با وجود دشمنی های استکبار جهانی همچنان زنده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در 40 سال گذشته فراز و نشیب هایی در مسیر انقلاب داشته ایم اما مسیر حقانیت در کشور به هیچ عنوان متوقف نشد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی در جهان صادر می شود و ترامپ برای دوشیدن کشورهای منطقه از اقتدار ایران یاد می کند.

حاجی صادقی تصریح کرد: اکنون کشورهای منطقه نه گفتن به استکبار جهانی را یاد گرفته اند و رئیس جمهوری آمریکا اعتراف می کند که ایران اسلامی در کمتر از 12 دقیقه می تواند هر کشور منطقه را به زانو در بیاورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی تنها نظام ولایی در تاریخ است که بیش از 40 سال از دوامش می گذرد و نهادهای ارزشی برای تدوام مسیر حقانیت در کشور تلاش می کنند.

حاجی صادقی ادامه داد: بعضی از جریان ها درصدد تغییر نگرش در بحث انقلابی گری و ایجاد انحراف در اصل نظام هستند و می گویند که باید زبان انقلاب را به روز کرد، اما به هیچ عنوان این تفکر در این کشور جایی ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: گستاخی دشمنان و استکبار جهانی به ملت ایران را نباید با لبخند جواب داد و باید با قدرت با این یاوه گویی ها مقابله کرد.

به گزارش ایرنا، در این آیین با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم (عج) و جمعی از فرماندهان این سپاه، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینی دیباجی به عنوان مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه قائم(عج) معرفی و از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین قندهاری قدردانی شد.

کد خبر 419076

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha