همشهری آنلاین: محمد کریمی و امیرحسین زارع به مدال نقره اوزان ۶۵ و ۱۱۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین رسیدند.

Karimi - Zaree

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پيكارهای کشتی آزاد بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین روز یکشنبه (22 مهر) در شهر بوینس آیرس آرژانتین برگزار شد و دو نماینده کشتی آزاد نوجوانان کشورمان به مدال نقره رسیدند.

این مسابقات در هر وزن با حضور 6 نفر و به صورت جدول نوردیک و در دو گروه سه نفره برگزار شد که در وزن 65 کیلوگرم محمد کریمی در کشتی نخست مقابل تارک اسماعیل از مصر با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و در کشتی دوم با نتیجه 10 بر 0 از سد کارسون مان‌ویل از آمریکا گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی مقابل توران بایراموف از آذربایجان با نتیجه 6 بر 1 مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 110 کیلوگرم نیز امیرحسین زارع در دیدار اول خود با نتیجه 11 بر 0 توماس بارنس از استرالیا را مغلوب کرد و در مبارزه دوم هم با نتیجه 11 بر 0 مقابل احمد خلیل از مصر به پیروزی رسیده و به دیدار فینال رسید. وی در این دیدار مقابل سرگئی کوزیریف از روسیه با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

 

کد خبر 419197

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha