همشهری آنلاین: حبیب نورماگمدف داغستانی پس از غلبه بر حریف ایرلندی و رساندن رکورد خود به ۲۷ پیروزی و بدون باخت، حالا در پی شکست دادن یک حریف بدون شکست این بار در رینگ بوکس است.

حبیب نورماگمدف

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، مبارز 30 ساله روسي چند روز پيش در رقابت بسيار جنجالي UFC 229 در لاس‌وگاس آمريكا مقابل كانر مك‌گرگور ايرلندي قرار گرفت و او را در راند چهارم تسليم قدرت خود كرد تا قهرمان سبك‌وزن يو‌اف‌سي لقب بگيرد. اتفاق‌هاي پس از پايان مبارزه چنان تلخ و زشت بود كه كميسيون ورزشي نوادا هر دو ورزشكار را محروم و اعلام نتيجه نهايي را به بررسي‌هاي بيشتر موكول كرد. درگيري نورماگمدف با يكي از همراهان مك‌گرگور خارج از قفس مبارزه اوج جنجال بود.

حالا مبارز روسي قصد دارد پا را از قفس فراتر بگذارد و براي رقابت با يكي از شكست‌ناپذيرترين ورزشكاران تاريخ بوكس دنيا وارد رينگ شود؛ فلويد مي‌ودر كه در كارنامه خود 50 مبارزه بدون باخت دارد. اگر دو ورزشكار شكست‌ناپذير مقابل هم قرار بگيرند، شايد بتوان آن را «مبارزه قرن 21» لقب داد، اتفاقي كه سال گذشته بين مي‌ودر و مك‌گرگور رقم خورد و مبارز ايرلندي با وجود باختن در راند دهم، ميليون‌ها دلار به جيب زد.

واريز شدن ميليون‌ها دلار به حساب يك مبارز شكست‌خورده احتمالا نورماگمدف 30 ساله را به طمع انداخته است. او روز گذشته ويدئويي كوتاه در اينستاگرام خطاب به قهرمان پيشين بوكس ميان‌وزن دنيا منتشر كرد و در آن كفت: «بزن بريم فلويد. الان وقت مبارزه است؛ 0-50 در برابر 0-27. ما دو نفر هرگز شكست نخورديم اما جنگل فقط يه سلطان داره كه اونم منم. يادت باشه تو نتونستي مك‌گرگور رو بندازي اما من خيلي راحت بردمش. بزن بريم.»

مي‌ودر 41 ساله در بازي سال گذشته با مك‌گرگور تا راند دهم با حريفش مدارا كرد و در آخر هم با راي داوران برنده شد. حتي در راندهاي ابتدايي به نظر مي‌رسيد مشترن آمريكايي در حال بازي كردن با حريف ايرلندي است. او در يك سال اخير وارد رينگ نشده اما ماه پيش اعلام كرد قصد دارد براي مبارزه دوباره با ماني پاكيائو از بازنشستگي درآيد؛ مشتزن 39 ساله و عضو مجلس سناي فيليپين با ركورد 60 برد، هفت باخت و دو مساوي.

کد خبر 419210

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha