همشهری‌آنلاین: شهردار تهران بخش شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی را صبح شنبه ۲۸ مهر افتتاح کرد و در جمع خبرنگاران گفت: طول این پروژه دو و نیم کیلومتر است و ۵۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

به گزارش شهرنوشت،سيد محمد علي افشاني، شهردار تهران با اشاره به افتتاح پروژه‌های آتی شهرداری تهران گفت: پس از افتتاح بخش شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، پروژه بزرگراره شهید بروجردی را در دستور کار داریم که به زودی تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

محمدعلي افشاني تاکید کرد: طبق تصمیمی که پیش از این گرفته بودیم قرار بود هر پروژه ای که افتتاح می کنیم، به طور کامل به اتمام رسیده باشد. این مسئله در مورد پروژه بخش شمالی شهید صیاد شیرازی هم انجام شده و حتی سیستم روشنایی آن هم تکمیل شده‌است.

افشانی در پاسخ به سوالی در رابطه با پروژه‌های نیمه کاره شهرداری تهران گفت: با توجه به شرایط نامناسبی که از نظر تامین منابع مالی داریم، پروژه‌هایی که درصد پیشرفت فیزیکی آن بیشتر است را در اولویت قرار می‌دهیم تا هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

افشانی درباره افتتاح پروژه‌های آتی شهرداری تهران نیز عنوان کرد:  خط 7 مترو که 700 میلیارد تومان از منابع مورد نیاز آن از طریق فروش اوراق مشارکت تامین شده از هفته آینده به پروژه تبدیل می‌شود تا هر چه زودتر این خط هم به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 419543

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha