همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و رئیس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نشستی با حضور اعضای کارگروه تعیین شده از سوی دو طرف، پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری چند ماه پیش، مصصم به اجرای عملی و سرعت بیشتر بخشیدن به مفاد همکاری دوجانبه شدند.

Sport

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این نشست صمیمی که در محل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد، محمود صیدانلو و افشاری با پافشاری بر وحدت و هماهنگی و قانون‌گرایی، از اعضای کارگروه دو طرف خواستند تا هر چه زودتر با اجرای بندهای تفاهم‌نامه مانع از سوء استفاده سودجویان شده و شرایطی فراهم شود که مردم از این همکاری دوجانبه بهره‌مند شوند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با تاکید بر این که هدف کانون جهانگردی و فدراسیون در بخش اتومبیلرانی اعم از رالی، خودروهای کلاسیک و تاریخی، تفریحی و جهانگردی به هم نزدیک است گفت: امیدوارم با رویکرد فعلی مشکلات در این حوزه‌ها به حداقل برسد. محمود صیدانلو با اشاره به حوزه‌های مشترک میان کانون و فدارسیون افزود: ما باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در توسعه ورزش اتومبیلرانی استفاده کنیم و خوشبختانه در حال حاضر با امضای تفاهم‌نامه و اجرایی شدن آن می‌توان به آینده این همکاری خوشبین بود.

رئیس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با اظهار خوشحالی از برقراری ارتباط مطلوب و داشتن روحیه تعامل‌گرایانه میان دو طرف گفت: البته از سوی FIA که هر دو عضو آن هستیم حوزه کاری دو طرف مشخص است و اگر در حوزه‌های مشترک هم شرایط با امضاء و اجرای تفاهم‌نامه و اعضای تخصصی کارگروه کارها خوب پیش برود، مطمئن هستم زمینه‌های سوء استفاده برچیده خواهد شد.

افشاری با تشکر از رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و اعضای کارگروه دو طرف از آنان خواست تا هر چه زودتر زمینه‌های همکاری‌های عملی را کلید بزنند.

در این نشست از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مهندس افشاری رئیس، حسین جلالی قائم مقام، اردشیر درویشی مسئول حوزه اتومبیلرانی و سلمان یارمحمدی دبیر کارگروه اتومبیلرانی و از سوی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی محمود صیدانلو رئیس، شهزاد کیانی دبیر و غلامرضا مصدقیان شرکت داشتند.

گفتنی است این تفاهم‌نامه سال گذشته با موضوعات مختلفی از جمله مباحث مربوط به خودروهای تاریخی، طراحی و ساخت پیست‌ها و مجموعه‌های ویژه اتومبیلرانی، برگزاری همایش و جشنواره مشترک تخصصی خودرویی، همکاری کانون در برگزاری مسابقات اتومبیلرانی و رالی‌های ورزشی، طراحی و اجرای مشترک پروژه‌های ایمنی راه و .... میان دو طرف به امضاء رسیده بود.

 

کد خبر 419669

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha