همشهری آنلاین: عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی زمان دقیق جلسه بررسی رأی اعتماد به ۴ وزیر پیشنهادی را اعلام کرد.

تسنیم نوشت: علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی گزینه‌های دولت برای وزارتخانه‌های کار، "صمت"، اقتصاد و راه و شهرسازی از سوی دولت به مجلس، گفت: با توجه به اینکه مجلس هفته آینده، فقط در روزهای شنبه و یکشنبه(5 و 6 آبان) جلسه علنی دارد، جلسه رأی اعتماد به گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های مذکور در روزهای شنبه و یکشنبه (5 و 6 آبان ماه) برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده، وزرای پیشنهادی 4 وزارتخانه مذکور در جلسه علنی پارلمان حضور یافته و برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را برای نمایندگان مجلس تشریح کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، نمایندگان حداکثر 7 الی 10 روز برای بررسی صلاحیت‌ها، دیدگاه‌‌ها و برنامه‌های وزرای پیشنهادی 4 وزارتخانه فرصت دارند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور محمد اسلامی، فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری و رضا رحمانی را به ترتیب به‌عنوان گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.

کد خبر 419676

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha