همشهری‌انلاین: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ از آشنایی بیش از ۲ هزار دانش آموز با حقوق و تکالیف شهروندی در قالب نمایش میدانی خبر داد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی با اشاره به اهمیت آشنایی دانش آموزان از بدو ورود به مدارس با حقوق و تکالیف شهروندی افزود: از ابتدا شروع سال تحصیلی دانش‌آموزان مراکز آموزشی مهارت‌های زندگی شهری را در قالب تئاتر و نمایش میدانی فرا می‌گیرند.

همچنین کارگاه‌های آموزش‌های گوناگون با موضوع ایمنی ویژه دانش‌آموزان و کادر آموزشی در 15 مدرسه با بهره‌مندی 2 هزار نفر برگزار شده است.

بهرامی ادامه داد: با هدف رشد و ارتقا سطح دانش شهروندی و مهارت‌های اجتماعی برنامه‌های متعدد در قالب دوره‌ها وکارگاه‌های آموزش شهروندی با موضوع آشنایی با حقوق و تکالیف شهروندی، اخلاق و مهارت‌های زندگی شهری، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و... در مدارس و سرای محلات برگزار می‌شود.

از ابتدا مهر ماه تا کنون 60 دوره آموزشی با مشارکت هزار و 300 نفر از شهروندان در سرای محلات، مساجد و حسینه‌ها برپا شده است.

معاون شهردار منطقه با اشاره به برپایی 10 اردوی آموزشی در مدارس نواحی پنجگانه بیان کرد: براي آشنایی شهروندان با اماکن آموزشی، فرهنگی و تفریحی اردوهایی با اهداء بسته و فلش کارت‌های معرفی این اماکن برپا می‌شود.

بهرامی یاد آور شد: براي اطلاع‌رسانی در زمینه آشنایی با موضوع‌هاي شهروندی 10 کتابخانه مدرسه به کتاب‌های آموزشی، فرهنگی و تاریخی تجهیز شده است.

کد خبر 419740

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha