همشهری آنلاین: در روزی که بیشتر بورس‌های آسیایی ریزشی بودند، نرخ برابری ارزهای مهم جهانی در برابر یکدیگر نسبتا بدون تغییر باقی ماند.

ایسنا به نقل از بلومبرگ نوشت: در شرایطی که نگاه تحلیل‌گران به نشست روز پنج‌شنبه بانک مرکزی اروپا در خصوص تداوم یا خاتمه دادن به برنامه محرک اقتصادی است، ارزهای جهانی در مبادلات امروز با تغییر اندکی نسبت به یکدیگر مبادله شدند.

با افزایش ۰.۱ درصدی ارزش پول ژاپن، هر دلار به ۱۱۲.۶۲ ین رسید. با این حال دلار در برابر یوان و یورو نسبتا بدون تغییر بود به گونه‌ای که هر دلار به ازای ۶.۹۳۲۶ یوان و هر یورو به ازای ۱.۱۵۱۶ دلار مبادله شد. بازدهی اوراق قرضه ۱۰ ساله وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز در سطح ۳.۱۹ درصد باقی ماند.

از سوی دیگر در بازارهای بورس آسیایی، به جز بورس چین سایر بورس‌ها عمدتا ریزشی بودند. شاخص "شانگهای کامپوزیت" با ثبت رشد ۴ درصدی که بیشترین جهش آن از مارس ۲۰۱۶ تاکنون محسوب می‌شود به کار خود خاتمه داد. در هنگ‌کنگ نیز شاخص "هانگ سنگ" با صعود ۲.۳ درصدی، روز درخشانی داشت.

بر خلاف بورس‌های چین، دیگر بورس‌های آسیایی وارد محدوده قرمز شدند به گونه‌ای که شاخص " نیکی ۲۲۵" بورس توکیو، "اس اند پی/ اس اند ایکس ۲۰۰" استرالیا با زیان بسته شدند.

در بازار نفت، هر بشکه نفت "وست تگزاس اینترميدیت" با ۰.۴ درصد افزایش به ۶۹.۳۸ دلار رسید. طلا نیز با ۰.۱ درصد افزایش به ازای ۱۲۲۸.۲۰ دلار در هر اونس مبادله شد.

کد خبر 419782

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha