چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۵۲
۰ نفر

سارقان خودروهای مدل بالا با کمین مقابل سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های خودروسازی، اقدام به ربودن خودروها کرده و سپس آنها را با تعویض قطعات و شیوه سند نمره کردن به فروش می‌رساندند.

به گزارش همشهری، چندی قبل وقتی مأموران پلیس آگاهی اسلامشهر، با شکایت‌های مشابه و متعددی درخصوص سرقت خودرو‌های پژو 206، پرشیا و سمند روبه‌رو شدند، تحقیقات مخفیانه‌ای را برای به دام انداختن سارقان آغاز کردند.

با توجه به اینکه بیشتر سرقت‌ها در ساعات خلوت روز و زمانی که صاحبان خودروها برای دقایقی آنها را ترک کرده بودند صورت می‌گرفت محل‌های مورد سرقت که بیشتر مقابل شرکت‌های خودروسازی بود تحت مراقبت قرار گرفت.

مدتی بعد مأموران به مردی که چندین روز بی‌هدف در آن اطراف پرسه می‌زد مظنون شدند و با تعقیب وی به مخفیگاه او در رباط کریم رسیدند.

وقتی در بازرسی مخفیگاه این مرد مأموران، تعدادی خودروی مسروقه را کشف کردند، وی  با اعتراف به سرقت خودروهای مدل بالا با همدستی دو مرد دیگر گفت: ما پس از خرید خودروهای اوراقی و تصادفی با قیمت بسیار پایین، به‌دنبال خودروهایی شبیه خودروهای اوراقی می‌گشتیم و پس از شناسایی آنها در مقابل سازمان‌ها و شرکت‌های خودرو‌سازی‌ به کمین لحظه‌ای مناسب برای سرقت می‌نشستیم.

سپس با وسایل مجهزی که در اختیار داشتیم این خودروها را به سرقت برده و مشخصات آنها را در سندی که از خودروی اسقاطی در اختیار داشتیم درج می‌کردیم و آنها را به فروش می رساندیم.

سردار زارعی- فرمانده انتظامی استان تهران- با اعلام خبر دستگیری این متهمان گفت: تا کنون 14 دستگاه خودرو از این متهمان کشف و علاوه بر آن 9 دستگاه خودرو فروخته شده نیز کشف و ضبط شده است.

کد خبر 44237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز