یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: اگر مثلا از خانه‌ای با دیوارهای استخوانی و آشپزخانه‌ای با کابینت‌های قهوه‌ای خسته شده‌اید و دنبال رنگ در خانه‌تان می‌گردید جای درستی آمده‌اید.

دکوراسیون منزل

اگر می‌خواهید خانه‌ای متفاوت و زیبا داشته باشید، جای درستی آمده‌اید. بسیاری از ما فراموش می‌کنیم که خانه‌ای گرم و دلنشین چقدر می‌تواند در بالا بردن روحیه اثر بگذارد.

برای این کار هم لازم نیست هزینه‌های گزافی بکنید. اگر کمی اهل عمل باشید و سلیقه به خرج دهید، با هر بودجه‌ای می‌توانید فضای جدیدی را میهمان خانه‌تان کنید. در این مجله اینترنتی فوت و فن‌های دکوراسیون همشهری آنلاین می‌توانید مجموعه‌ای از مطالب را در زمینه‌های گوناگون بخوانید.

آشپزخانه

خانم‌های خانه بیشتر وقتشان را در آشپزخانه می‌گذرانند؛ در آن آشپزی می‌کنند؛ کتاب می‌خوانند؛ با تلفن صحبت می‌کنند.

پس باید برای جایی که این همه از وقت خود را در آن صرف می‌کنند انرژی بگذارند و آن را به شکل زیبا و دلخواهشان در آورند.

بسیاری از ما فراموش می‌کنیم آشپزخانه چه مکان دلنشینی می‌تواند باشد. اگر تاکنون به فکر نیفتاده‌اید، برای تغییر آشپزخانه‌تان هنوز دیر نشده است. کلیک کنید:

اتاق نشیمن

نشیمن در فرهنگ ایرانی جایگاه خاصی دارد و معمولا ایرانی‌ها همه تلاششان را می‌کنند تا نشیمن خانه‌شان زیبا و دلپذیر باشد.

می‌گویند این ماجرا ریشه در فرهنگ میهمان‌نوازی ایرانی دارد. ایرانی‌ها از روزهای دور، بهترین اتاق خانه‌شان را اتاق میهمان می‌نامیدند و بهترین وسایلشان را در آن می‌گذاشتند تا میهمانانشان احساس آرامش کنند.

امروز هم این ماجرا چندان تفاوتی با گذشته ندارد. شاید فرقش بیشتر در این باشد که در خانه‌های کوچک امروزی ورودی خانه در کنار نشیمن قرار گرفته است.

اگر می‌خواهید نشیمن خانه‌تان را تغییر دهید کلیک کنید:

اتاق خواب

اتاق خواب محلی است که میزبان شما پس از یک روز استرس، کار و دردسر است. یک طراحی خوب در اتاق خواب می‌تواند خوابی راحت را برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر می‌خواهید بدانید چگونه باید اتاق خوابتان را طراحی کنید که برای شما آرامش به همراه بیاورد، کلیک کنید:

و بقیه...

بسیاری از وسایل خانه در اتاق‌های مختلف استفاده می‌شوند و کاربرد یکسانی دارند. در این بخش با هر آن‌چیز دیگری که در خانه موجود است و با تغییر طراحی آن می‌توانید فضای خانه‌تان را عوض کنید آشنا می‌شوید.

  • در مطالب مرتبط زیر با انواع دکوراسیون قسمت‌های مختلف یک خانه آشنا می‌شوید:
کد خبر 46068

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز