شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیرخانه دومین جشنواره هنرهای تجسمی دامون فر با راه‌اندازی سایت الکترونیکی امکان شرکت در این رویداد از طریق اینترنت فراهم شد.

سیف الله پویا راد، مدیر جشنواره هنرهای تجسمی دامون فر با بیان این خبر گفت: درحالی که دهم اردیبهشت 87 آخرین فرصت برای ارسال آثار  است با راه اندازی سایت زمینه سهولت شرکت علاقه‌مندان در این رویداد فراهم شد.

وی با جالب توجه خواندن استقبال هنرمندان از این جشنواره تا این لحظه گفت: درحالی که در نخستین جشنواره دامون فر 1150 هنرمند شرکت کردند، حجم آثار ارسالی به گونه‌ای است که انتظار می‌رود در دومین جشنواره شاهد حضور پر رنگ‌تر علاقه‌مندان باشیم.

دومین جشنواره هنرهای تجسمی دامون فر ویژه جوانان زیر 25 سال ایران در زمینه‌های نقاشی، طراحی، پوستر، تصویرسازی و خط نقاشی با همکاری مرکز هنرهای تجسمی، موزه هنرهای معاصر، فرهنگسرای نیاوران، مجموعه فرهنگی هنری صبا، Fabercastell آلمان، Canson و Pebeo فرانسه 24 تا 31 خرداد 87 در فرهنگسرای نیاوران و مجموعه فرهنگی هنری آسمان برپا می‌شود

نفر نخست این رویداد به سفر مطالعاتی یک هفته‌ای به فرانسه اعزام خواهد شد، نفر دوم 700 هزار تومان، نفر سوم 500 ، نفر چهارم 400 ، نفر پنجم 300 و نفر ششم 200 هزار تومان دریافت خواهند کرد. به سان دوره پیش رایزنی‌هایی در حال انجام است تا جوایز جشنواره بیشتر شود

به گفته «سیف الله پویا راد»، دومین جشنواره هنرهای تجسمی دامون‌فر ویژه زیر 25 ساله‌های ایران با هدف حمایت از هنرمندان جوان، خلق رویدادی حرفه‌ای در عرصه هنرهای تجسمی، ایجاد فرصت برای بروز توانمندی‌های جوانان و معرفی استعدادهای نو و شکل‌گیری بستری برای تبادل تجربیات نخبگان، پیشکسوتان و جوانان هنرمند برپا می شود.

کد خبر 49982

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز