همشهری آنلاین: سه وزیر پیشنهادی راه و ترابری، امور اقتصادی و دارایی و کشور این هفته با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، برنامه‌ها و سوابق کاری خود را به نمایندگان مجلس ارایه می‌کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس دستور هفتگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس، "علی کردان" وزیر پیشنهادی کشور روز دوشنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور می‌یابد تا برنامه‌های خود را به اعضای این کمیسیون ارایه کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، "شمس‌الدین حسینی"، وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی نیز روز دوشبنه به کمیسیون اقتصادی می‌رود تا برنامه و سوابق کاری خود را برای اعضای این کمیسیون تشریح کند.

کردان همچنین روز دوشنبه به همراه "حمید بهبهانی" وزیر پیشنهادی راه و ترابری در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور خواهد یافت.

کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات نیز روز دوشنبه میزبان هر سه وزیر پیشنهادی است تا آنها گزارش خود را به نمایندگان ارایه کنند.

" حسینی " و " کردان" نیز روز یکشنبه در کمیسیون صنایع و معادن حضور می‌یابند تا گزارشی از برنامه‌های خود را برای اعضای این کمیسیون تشریح کنند.

" حسینی" روز یکشنبه همچنین در کمیسیون عمران مجلس برای معارفه و ارایه برنامه‌های کاری، حضور خواهد یافت. کمیسیون عمران روز دوشنبه نیز میزبان کردان خواهد بود.

وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی عصر یکشنبه به همراه وزیر پیشنهادی کشور برای ارایه برنامه‌های کاری خود در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی حضور می‌یابد.

جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی راه و ترابری، امور اقتصادی و دارایی و کشور روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 59594

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز