همشهری آنلاین: استاندار آذربایجان شرقی گفت: هادی ساعی، قهرمان المپیک و تنها مدال‌آور کاروان ورزشی ایران در المپیک پکن به نحو شایسته‌ای در زادگاه خود تجلیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور محمد معمارزاده هادی ساعی را فرزند آذربایجان نامید و تصریح کرد: او با کسب مدال طلای رشته تکواندو نه تنها شایستگی‌های خود را برای چندمین بار به نمایش گذاشت، بلکه مایه افتخار آذربایجان و کل ملت ایران اسلامی شد.

وی با تاکید بر این که آیین تجلیل از ساعی به شیوه مناسب و در خور جایگاه این قهرمان ارزنده ملی در تبریز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: از هم اکنون تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم توسط استانداری اندیشیده شده است.

معمارزاده با رد هر گونه دخالت مسایل سیاسی و جناحی در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری آیین تجلیل از هادی ساعی، تصریح کرد: این ورزشکار با اخلاق مایه غرور ایرانیان است و باید تلاش‌های او به نحو احسن مورد تجلیل قرار بگیرد و مسایل سیاسی نباید در این مورد دخالتی داشته باشد.

وی وعده داد: مراسم تجلیل از هادی ساعی با حضور جامعه ورزشی و جوانان علاقمند آذربایجانی برگزار شود.

استاندار آذربایجان شرقی زمان احتمالی برگزاری آیین تجلیل از مدال آور المپیک پکن را یکشنبه آینده اعلام کرد.

گفتنی است: هادی ساعی برنده دو مدال طلای المپیک آتن و پکن در روستای بینه کوهول از توابع شهرستان بستان‌آباد در فاصله 40 کیلومتری تبریز متولد شده است.

کد خبر 61691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز