همشهری آنلاین: روزنامه نیویورک تایمز قصد دارد پایگاه اینترنتی خود را با نشریه اینترنشنال هرالد تریبیون ادغام کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه از واشنگتن شرکت رسانه‌ای "اینترنشنال هرالد تریبیون/ نیویورک تایمز" در بیانیه‌ای اعلام کرد ادغام پایگاه‌های اینترنتی این دو نشریه به کاربران اینترنت این امکان را می‌دهد که با کلیک کردن به روی nytimes.com و iht.com وارد یک سایت شوند.

بر اساس این بیانیه کاربران همچنین این امکان را دارند از نسخه امریکایی یا بین المللی این نشریات استفاده کنند.

شرکت رسانه ای "اینترنشنال هرالد تریبیون/ نیویوررک تایمز" افزود هدف از این اقدام، استفاده همزمان از تجربه بسیار زیاد نیویورک تایمز در زمینه فناوری اینترنتی و خبری، و کیفیت خبری اینترنشنال هرالد تریبیون در زمینه بین المللی است.

روزنامه نیویورک تایمز سال 2003 همه سهام اینترنشنال هرالد تریبیون را که مقر آن در پاریس است خریداری کرد. این نشریه که در سال 1887 تاسیس شده است در 180 کشور توزیع می‌شود.

گروه رسانه‌ای "اینترنشنال هرالد تریبیون/ نیویوررک تایمز" افزود برای بهبود پاسخگویی کارکنان این دو نشریه به نیازهای ایجاد شده در پی این اقدام ، احتمالا کارکنان جا به جا یا سازماندهی دوباره خواهند شد.

بر اساس آخرین آمار، iht.com ماهانه خارج از امریکا دو میلیون و سیصد هزار کاربر و NYTimes.com در سراسر جهان بیست و پنج میلیون کاربر دارد.[نیویورک تایمز برترین سایت خبری 2007 آمریکا شد]

کد خبر 65326

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز