همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از پایان نشست استانی هیات دولت در مازندران گفت: استقبال پرشور مردم از خدمتگزاران ملت، اندیشه ملت‌های جهان را دگرگون کرده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی نژاد با قدردانی از استقبال گرم و کم نظیر مردم مازندران از هیئت دولت در ساری به خبرنگاران گفت: این استقبال وظیفه دولتمردان را بـرای خدمتگزاری سنگین‌تر کرده است.

وی بـا اشـاره به 200 مصوبه دولت بـرای تـوسعه و آبادانی بیشتر مازندران گفت: در مجموع حرکت خوبی برای توسعه مازندران انجام شد.

آقای احمدی نژاد از احداث کارخانه کک سازی با ظرفیت 300 هزار تن، کارخانه خودروسازی با ظرفیت 50 هزار دستگاه، احیاء کارخانجات نساجی مازندران، ساخت پالایشگاه، ایجاد شهرک های صنعتی، تکمیل کمربندی‌ها، ساخت آزادراه ساحلی، توسعه آب بندانها، احداث سدهای لاستیکی و سـاخت نیروگاه گـازی در نوشهر به عنوان مهمترین تصمیمات دولت در سفر دوم به مازندران نام برد و ابرازامیدواری کرد همه مصوبات سفر دور نخست اجرایی شود.

رئیس جمهور همچنین با قدردانی از رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی برای انعکاس سفرهای استانی از خبرنگاران خواست با انتقاد سازنده و امیدآفرین دولتمردان را بـرای خـدمتگزاری بیشتر و بهتر یاری کنند.

کد خبر 68403

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز