سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۸۷ - ۰۹:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: انباشتگی های روز به روز عنوان نمایشگاهی است که نگاه جدیدی از مینا غازیانی را به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه نقاشی‌های مینا غازیانی، عصر جمعه 27 دی در نگارخانه ماه مهر دایر خواهد شد.

او که تا امروز بیش از 70 نمایشگاه انفرادی و جمعی در نگارخانه های ایرانی و خارجی نظیر آریا، الهه، خانه هنرمندان، امریکا، کانادا، اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، فرانسه و.... به معرض تماشا گذاشته بود اینک پس از 3 سال در فرم و محتوایی تازه نقاشی‌های جدید خود را به تماشا می‌گذارد.

این هنرمند در این نمایشگاه ایده اثرش را از یک تصویر الهام گرفته است که بیدار کننده نوستالژی کودکی نسل اوست و در پروسه شکل‌گیری این ایده به پیچیدگی‌هایی دست یافته که در پایان به سادگی و آرامش نائل می‌آید. چیده‌مان و محیط نمایشگاهی در ارایه این آثار، نقش بسیار مهمی دارند.

وی که از سبک خاصی پیروی نمی‌کند در دوره‌های گذشته کاریش به نقاشی‌های فیگوراتیو، مینیاتور و ترکیبی از این دو گرایش داشت اما اکنون در روند جدید آثارش برخورد تازه‌ای با نقاشی را پیشه کرده است که نوعی نگاه نقادانه به خود و پیرامون خود را یدک می کشد.

آثار او که تا دیروزها درونی‌تر و حسی بوده‌اند اکنون بر روی ایده متمرکز است و با فاصله گرفتن از درون خود سعی می‌کند از بیرون به موضوع بنگرد.

این نمایشگاه ساعت 4 بعد از ظهر جمعه 27 دی در نگارخانه ماه مهر افتتاح می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا نهم بهمن هر روز از ساعت یک تا هشت بعد از ظهر از آن دیدن نمایند. نگارخانه ماه مهر در بلوار افریقا ـ کوچه نیلوفر ـ پلاک 9 واقع است.

کد خبر 72868

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز