چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: بزرگ‌ ترین بانک اطلاعاتی فناوری کشور موسوم به "فن بازار ملی ایران" به مناسبت سال نوآوری و شکوفایی در مراسم اختتامیه جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور افتتاح ‌شد.

بازار ملی

این بانک اطلاعاتی با عضویت 2700 نفر از متخصصین کشور و با 1700 رکورد فناوری در حوزه های مختلف (بانک‌های محصولات، پیشنهاد فناوری، تقاضای فناوری و متخصصین)، مرجع اطلاعات فناوری کشور محسوب می‌شود.

فن بازار ملی ایران حاصل تلاش متخصصان پارک فناوری پردیس در طی چهار ‌سال است.
در پرتال فن بازار ملی ایران، آخرین دانش فنی و فناوری‌های تولید شده در کشور، آخرین نیازهای فناوری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری معرفی می‌شود.

همچنین این پایگاه اینترنتی امکان دسترسی به سامانه ملی مزایده فناوری و خدمات آموزشی و مقالات علمی در حوزه کارآفرینی و همچنین دسترسی به بانک اطلاعاتی متخصصان و خبرگان صنعتی را فراهم می‌ آورد.

در عین حال جدیدترین رویدادها و اخبار فناوری بر روی این سایت منتشر و اطلاعات مربوط به شرکت‌های خدمات فناوری در این بانک معرفی می‌شود.

هدف از برپایی این سایت ثبت اختراعات و نوآوری‌های متخصصان و مخترعان عنوان شده ، بطوری که در این پایگاه مخترعان و متخصصانی که با بحث تجاری‌سازی نوآوری و ایده‌های پژوهشی مواجه هستند می‌توانند اطلاعات خود را ثبت کرده و اطلاع رسانی نمایند.

کد خبر 74671
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز