همشهری آنلاین: استقلال تهران با به ثمر رساندن 68 گل در لیگ برتر فوتبال ایران، صاحب دومین خط حمله برتر جهان پس از بارسلونا است

نگاهی به لیگ‌های معتبر جهان نشان می‌دهد که تیم فوتبال استقلال تهران با به ثمر رساندن 68 گل در لیگ برتر فوتبال ایران، صاحب دومین خط حمله برتر جهان پس از بارسلونا است.

در حال حاضر تیم بارسلونای اسپانیا با 85 گل زده صاحب بهترین خط حمله لالیگا و فوتبال باشگاهی جهان است، این تیم در پایان هفته بیست و نهم با دریافت 24 گل صاحب تفاضل گل 61+ است که از این نظر نیز در میان باشگاه‌های جهان پیشتاز است.

اما پس از بارسلونا در اسپانیا، تیم استقلال تهران در لیگ برتر ایران پس از 31 هفته و با به ثمر رساندن 68 گل، صاحب دومین خط حمله برتر باشگاهی در کنار لیگ‌های معتبر جهان است. این تیم 33 گل نیز دریافت کرده و با تفاضل گل 35+ صدرنشین لیگ برتر ایران است.

به گزارش ایسنا، پس از این تیم‌ها نیز وولفسبورگ، صدرنشین بوندسلیگای آلمان تا پایان هفته بیست و ششم با 58 گل زده سومین خط حمله برتر باشگاهی را در اختیار دارد. تفاضل گل این تیم نیز 26+ است.

تیم‌های گلاسکو رنجرز اسکاتلند با 59 گل زده، آلکمار هلند با 56 و اینترمیلان ایتالیا و الاتحاد عربستان با 55 گل در رده‌های بعدی قرار دارند.

در انگلستان بهترین خط حمله با 55 گل در اختیار لیورپول است، اما منچستریونایتد صدرنشین لیگ برتر انگلیس نیز 52 گل به ثمر رسانده است.

در لوشامپیونه فرانسه، لیون پس از 30 هفته 41 گل به ثمر رسانده و بهترین خط حمله را دارد و در پرتغال نیز پورتو همین تعداد گل را در 22 هفته وارد دروازه حریفان کرده است.

در آرژانتین، سن لورنزو در پایان هفته نوزدهم با 34 گل زده بهترین خط آتش را در لیگ فوتبال این کشور در اختیار داشته است

کد خبر 78308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز