جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۸۸ - ۰۶:۳۸
۰ نفر

کیکاووس زیاری: هیولاها؛ باز هم در برابر فضایی‌ها قرار می‌گیرند

دنباله «هیولاها علیه بیگانه‌های فضایی» هم ساخته می‌شود.

این پویانمایی (انیمیشن) جدید سینما که دو هفته قبل  روی پرده سینماهای جهان رفت، با استقبال  بچه‌ها و خانواده‌های آنان روبه‌رو شد. همین استقبال تهیه‌کنندگان فیلم را به فکر آن انداخت که قسمت تازه‌ای از آن را تولید کنند. خط اصلی قصه قسمت اول در باره دختری ماجراجوست که بر اثر اتفاق‌هایی به یک هیولای مهربان تبدیل می‌شود. زمانی که زمین در خطر نابودی قرار می‌گیرد، او با کمک دوستانش، دست به  کارهایی قهرمانانه می‌زند تا جان مردم زمین را نجات دهد.

در قصه قسمت دوم، این دختر با ماجراهای تازه‌ای روبه‌رو می‌شود، اما هنوز معلوم نیست این ماجراها چه خواهد بود.

علت اصلی‌این نامعلومی، این است که دو فیلم‌‌نامه‌نویس به تازگی کار نوشتن فیلم‌نامه را شروع کرده‌اند و قرار است خط اصلی قصه فیلم لو نرود. «رابرت لترمن» و «کنراد ورنون» کارگردانان قسمت اول، قسمت دوم آن را نیز کارگردانی می‌کنند. «ریس ویترزپون» هم به جای شخصیت اصلی قصه فیلم صحبت خواهد کرد.

هنوز معلوم نیست تولید قسمت دوم این فیلم پویا نمایی‌ چه تاریخی شروع‌می شود،ولی سازندگانش قصد دارند آن را برای نمایش عمومی در تابستان سال 1102 آماده کنند.

اَبَرقهرمان پشیمان

فیلم پویانمایی (انیمیشن) «استاد ذهن»، یک کار ابرقهرمانانه است.

قصه این فیلم با بقیه فیلم‌های ابرقهرمانانه تفاوت دارد و شخصیت اصلی آن یک آدم بدذات و منفی است. او به صورت اتفاقی باعث مرگ دشمن خود (یعنی آدم خوب ماجرا می‌شود) و همین مسئله تأثیری منفی بر او می‌گذارد. او که تحت تأثیر این حادثه هدف اصلی خود از ادامه زندگی را گم کرده، کم‌کم تغییر روحیه می‌دهد و به یک آدم خوب و مثبت تبدیل می‌شود. ولی او که با کارهای غلط قبلی خود جایی در بین مردم عادی ندارد، باید تلاش زیادی کند تا به آنها ثابت کند آدم خوبی شده و دیگر مثل گذشته‌ها نیست.

رابرت داونی جونیور

«رابرت داونی جونیور» که سال قبل نقش ابر قهرمان فیلم موفق و کمیک استریپی «مرد آهنی» را بازی کرد، در این پویانمایی به جای شخصیت اصلی صحبت می‌کند.

«بن استیلر» و «تینافی» هم صدای خود را به دیگر شخصیت‌های قصه فیلم قرض می‌دهند.
استاد ذهن که برای سال 2010 آماده نمایش عمومی می‌شود، نام «آلن جی اسکولکرافت» را به عنوان کارگردان برخود دارد.

«بن‌‌استیلر» به جز این فیلم، قرار است در قسمت جدید «ماداگاسکار» به جای شخصیت اصلی قصه صحبت کند.

کد خبر 78927

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز